AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Alles in het leven heeft een prijs. Moet er niet aan denken hoeveel mijn vriendin de afgelopen 3,5 jaar heeft "gekost" :p zeker een paar jaar aan HGH er doorheen geknald
    Is ze Russisch?
     
    Wat heeft pk met airco te maken en wat heb je aan 400 pk als je rijdt als een ouwe lul? :dunno:
    Mijn volgende auto wordt in ieder geval een Mazda 6. :D
    Ik koop een auto met m'n verstand, niet met m'n testosteron.
    Dan zet je toch niet genoeg :p
    (Not SRS)
     
    Wat heeft pk met airco te maken en wat heb je aan 400 pk als je rijdt als een ouwe lul? :dunno:
    Mijn volgende auto wordt in ieder geval een Mazda 6. :D
    Ik koop een auto met m'n verstand, niet met m'n testosteron.
    prima auto :)
     
    Er valt hier REGEN, malse malse REGEN.
    Nooit gedacht dat regen me gelukkig zou maken, nu maar hopen dat het ook wat afkoeling met zich meebrengt...
     
    Ik vind de Mazda 6 en de CX5 overigens echt hele mooie auto's... Niet al te patserig maar wel gewoon stijlvol en van wat ik hoor ook superbetrouwbaar.

    Maar als ik ceel geld zou hebben voor een auto zou ik zoiets als een Toyota Land Cruiser kopen. Dikke fuck you naar iedereen.
    Mat witte kleur en zwarte velgen :heart:
     
    Prestige uiteraard, wie wil er geen auto waarvan de uitlaat alarmen laat afgaan en je trommelvliezen Laar beven, je het gas helemaal intrapt en de klinkers je om de oren vliegen.

    Waarom een Mazda 6?

    Een goede wegligging, goed stuurgedrag en een licht gewicht heeft toch meer prio bij mij.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    BB_ op de snelweg

    q4jkq10a8kbx.jpg
     
    Nu heeft Bert een vriendin en gaat zijn maandelijkse kostenplaatje radicaal veranderen.
    Gelukkig zijn wij beiden niet materialistisch en hebben dezelfde interesse (dan doel ik op sport, voeding).
    Prestige uiteraard, wie wil er geen auto waarvan de uitlaat alarmen laat afgaan en je trommelvliezen Laar beven, je het gas helemaal intrapt en de klinkers je om de oren vliegen.
    Ik, anders had ik wel wat anders gekocht (heb nu een ouwe Mazda 323).
    Waarom een Mazda 6?
    Mazda is één van de betrouwbaarste merken, heeft een prima wegligging, een proefrit is mij goed bevallen, waar voor je geld en ik heb nu 4 jaar een Mazda 323 hetgeen mij zeer goed bevalt. Bovendien vind ik Mazda 6 een mooie, degelijke en decent auto die prima voldoet aan mijn eisen. :)
    Er valt hier REGEN, malse malse REGEN.
    Nooit gedacht dat regen me gelukkig zou maken, nu maar hopen dat het ook wat afkoeling met zich meebrengt...
    Ik eet nu malse kip, maar heb geen beeld bij malse regen. Hoe voelt dat? Miezer? Paar druppels?
    Ik vind de Mazda 6 en de CX5 overigens echt hele mooie auto's... Niet al te patserig maar wel gewoon stijlvol en van wat ik hoor ook superbetrouwbaar.

    Maar als ik ceel geld zou hebben voor een auto zou ik zoiets als een Toyota Land Cruiser kopen. Dikke fuck you naar iedereen.
    Mat witte kleur en zwarte velgen :heart:
    Als ik veel geld zou hebben, zou ik dit slim investeren zodat ik in de toekomst vrij royaal kan leven en wat eerder kan stoppen met werken en vaker luxe op vakantie kan gaan en dingen van de wereld kan zien. Ieder zijn interesses, een dure auto is aan mij niet besteed.
    Testosteron koop jij toch ook gewoon?
    Goeie :P, maar wel met mijn verstand (toen ik nog off was en het testgehalte van een bejaarde had).
    Lijkt wel, maar heb geen pomp nu. :roflol:
    Het stuur vasthouden met je lul is niet bepaald des Berts... Veel te onveilig
    Altijd een condoom gebruiken, ook tijdens het autorijden.
     
    BB_ een stevige bui die verkoeling biedt als je erin gaat staan met deze hitte. Helaas na tien minuten al voorbij en niets afgekoeld buiten :(
     
    BB_ een stevige bui die verkoeling biedt als je erin gaat staan met deze hitte. Helaas na tien minuten al voorbij en niets afgekoeld buiten :(
    Balen. Hier is 't buiten nu nog 35 graden.
    Ik zit binnen op de bank te eten en drijf bijna van de bank af. Nu zou het echt relaxed zijn vakantie te hebben, maar duurt helaas nog even voordat ik m'n eerste vakantie van 't jaar heb. :(
     
    Nul file op de A27 Utrecht-Breda tijdens de spits, ongekend. :)
    Wel zweten geblazen zonder airco, maar gelukkig kon m'n uniform uit.
    Bekijk bijlage 461620

    ???
    1) Ik ben al thuis;
    2) Ik had nul file;
    3) De foto toont inderdaad het gevolgd van het niet hebben van een airco. :D

    Sorry Bertus, ik had blijkbaar "nu file op..." ipv "nul file" gelezen.
    Het zal de hitte geweest zijn.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Zo blij dat ik niet hoef te werken morgen.
    Tis nog ruim 30 graden in mijn slaapkamer en heb nu maybe 2 uur geslapen en over een half uur zijn we over het 'koudste' punt heen..
     
    5:00 wakker geworden. snel alles tegen elkaar open gezet. koelt nu wel lekker af binnen, maar kan nu niet meer slapen en heb een vrij drukke dag vandaag.
     
    Back
    Naar boven