Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (27 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ad hominems.
 
Gedoucht en begon weer te zweten. Dan maar lekker op het balkon dineren, beetje laat, maar lekker koel hier. :meal:
5hX4ufZvIOe0AsWFUmPHfYs7MrEp8VboBa44VeecJR6UhDKrDCzdctGMRaK7WL6sDMfzAzELwjFSyV4DO0=w1112-h625-no.jpg
 
De meeste mensen zijn niet op zoek naar de waarheid, maar lezen liever een verzonnen verhaal zoals de Bijbel, De Koran, Harry Potter en Lord of The Rings, Don Quichot.
Hu? De Bijbel verzonnen verhaal?
De Bijbel is wel het woord van God en de enige waarheid hé meneertje.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Heb jij je audio ook geblokt?

Bekijk bijlage 461711
En er zit tape op je scherm. Snij dat is recht af!
Haha, nee, had al zo'n reactie verwacht; dat heeft niets met m'n webcam (die het toch niet doet) te maken. Dat is een post it met een reminder, die ik bewust iets over m'n scherm heb hangen. Ik moet vanwege m'n logopedie bepaalde oefeningen doen en op bepaalde dingen letten tijdens eten en spreken (ik eet vaak achter mijn laptop). Aangezien het nog geen automatische trigger is, helpt zo'n dingetje dat net in beeld zit wel en denk 'k iedere keer bij het zien 'o, ja'.:P
 
Hu? De Bijbel verzonnen verhaal?
De Bijbel is wel het woord van God en de enige waarheid hé meneertje.
Ja precies, en iedereen die anders gelooft heeft het mis en is fout. Zo denken sommige moslims ook over de Koran en hindoes over de Veda's. Gevolg: oorlogen, kruistochten, terroristische aanslagen, kastenstelsel. Ik heb niets tegen gelovigen (ben ook gelovig opgevoed); wel tegen mensen die dingen letterlijk gaan nemen en (als gevolg daarvan) anderen die anders geloven niet respecteren.
 
Back
Naar boven