AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Weerspiegelt de realiteit wel op zich :rolleyes:
     
    Ik wil iedereen bedanken voor de negatieve karma. Helaas zijn jullie micropenissen niet opgewassen tegen mijn genotsknots.
     
    Shitload aan -karma gegeven:D
     
    Dat hele minkarma vond ik al een slecht idee. Ik snap niet wat er leuk aan is, creëert alleen maar negativiteit. Laten we nou eens positief blijven.

    Ik geef alleen pluskarma. :)
    Sssssssht. Wat is er leuker dan je pc opendoen om al dat drama te zien op DBB. En negatieve karma zorgt ervoor dat je hier en daar nog wat kan stoken. Perfect.
     
    Sssssssht. Wat is er leuker dan je pc opendoen om al dat drama te zien op DBB. En negatieve karma zorgt ervoor dat je hier en daar nog wat kan stoken. Perfect.
    Leedvermaak .
    Punt is dat sommige mensen zich dingen wel aantrekken en anderen daar niet bij stil staan.
     
    Dat hele minkarma vond ik al een slecht idee. Ik snap niet wat er leuk aan is, creëert alleen maar negativiteit. Laten we nou eens positief blijven.

    Ik geef alleen pluskarma. :)
    Alleen Op vrijdag - karma kunnen geven dan?
     
    En iedereen is al zo lichtgeraakt in deze maatschappij. Pfffffffft.
    Sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen en sommige mensen heb in de privésfeer misschien wat moeilijke dingen meegemaakt en trekken zich daardoor dingen meer aan.
     
    Hallo waar is mijn positieve karma
     
    Maar hier op het forum weet je toch wel dat veel members het niet oprecht menen?

    Ik ben al 4 x vermoord en verkracht via karma berichtjes maar ik weet wie het zegt.
     
    Back
    Naar boven