AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sommige mensen zijn gevoeliger dan anderen en sommige mensen heb in de privésfeer misschien wat moeilijke dingen meegemaakt en trekken zich daardoor dingen meer aan.

    En dan kan je je druk maken om negatieve karma op een forum?
     
    Tegen wie zou ze moeten klagen en waarover?
     
    Ik ben ook absoluut geen fan van die negatieve karma. Ik zie er echt het nut niet van in. We willen toch een positief forum zijn. En dit negatieve karma systeem strookt m.i. niet met die doelstelling. Sanca Saxon waarom werd dit onlangs eigenlijk ingevoerd?
     
    Ik ben ook absoluut geen fan van die negatieve karma. Ik zie er echt het nut niet van in. We willen toch een positief forum zijn. En dit negatieve karma systeem strookt m.i. niet met die doelstelling. Sanca Saxon waarom werd dit onlangs eigenlijk ingevoerd?
    bodybuilding.nl
     
    Ik ben ook absoluut geen fan van die negatieve karma. Ik zie er echt het nut niet van in. We willen toch een positief forum zijn. En dit negatieve karma systeem strookt m.i. niet met die doelstelling. Sanca Saxon waarom werd dit onlangs eigenlijk ingevoerd?
    Edit: erg voorspelbaar... typisch voor EigenWereld om mij voor mijn bovenstaande bericht negatieve karma te geven :(
    I rest my case...
     
    vakantie is echt wel heel vermoeiend...je wordt uit je dagelijkse ritme gehaald....genoeg lui die er zelfs een hartaanval van oplopen :(
    Haha, herkenbaar.

    Ik heb vandaag een vrij dagje, meer mensen hier zo te zien?
     
    Back
    Naar boven