AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.
 
Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.

Goed om te lezen dat het je ook eindelijk eens wat meezit. Hopelijk keert dit geluk zich niet tegen je...
 
Vier reuze inktpatronen uit China ontvangen voor de grote printer Maxify 51 50. Nieuw kost dat in België 60 euro voor de 4. In China, 15 euro...En ze werken perfect.

Dankzij jou hebben de Chinese kindjes ook nog werk.
 
Guys, thanks; Ik ben hier hardop aan het lachen.
Tja, stel je voor... doe ik de printer open, zijn de patronen volledig leeg gelopen... hahahha zou echt iets voor mij zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dan had je je lokale ondernemer ook wat gesteund.
 
Dan had je je lokale ondernemer ook wat gesteund.

En maar klagen dat het retail landschap zo eentonig aan het worden is..

/guilty
 
laserprinter ftw !
 
Dan had je je lokale ondernemer ook wat gesteund.
Daar heb ik geen geld genoeg voor. Ik word al te vaak genaaid door de "lokale ondernemer".
 
Zijn er ook bedrijven of instanties waar je wel positief over bent.
 
Ik steun graag lokale bedrijven maar de lokale bedrijven drijven hun prijzen zo op (wellicht hebben ze geen andere keus door de hoge belastingsdruk) dat de prijzen niet meer realistisch zijn.
Ik geef graag een voorbeeld; Op Aliexpress kan ik tweee scooterspiegels kopen voor 10 euro. Je kan ze ook als ondernemer 1000 kopen, aan 5 euro per stuk; Dat doen de bedrijven in België. Ze verkopen deze dan aan 30 euro... Dus dan kies ik er voor 10 euro te betalen. Had de lokale ondernemer 15 a 20 euro gevraagd, graag dan... maar drie keer duurder... Nope.
 
Zijn er ook bedrijven of instanties waar je wel positief over bent.
Is dit een vraag?

Ja, er zijn natuurlijk bedrijven of instanties waar ik positief over ben... maar niet veel. Je kan wel begrip opbrengen voor de oorzaken van de problemen, maar dat maakt mijn rekening niet.
 
Op Aliexpress kan ik tweee scooterspiegels kopen voor 10 euro. Je kan ze ook als ondernemer 1000 kopen, aan 5 euro per stuk; Dat doen de bedrijven in België. Ze verkopen deze dan aan 30 euro... Dus dan kies ik er voor 10 euro te betalen..

Kerel je snapt het echt nie he :cool:
in Japan / China zijn mensen kleiner, scootertjes ook en dus de spiegeltjes ook .. je betaald daar zowieso al de helft met de lengte van die spleetogen
 
Ik steun graag lokale bedrijven maar de lokale bedrijven drijven hun prijzen zo op (wellicht hebben ze geen andere keus door de hoge belastingsdruk) dat de prijzen niet meer realistisch zijn.
Ik geef graag een voorbeeld; Op Aliexpress kan ik tweee scooterspiegels kopen voor 10 euro. Je kan ze ook als ondernemer 1000 kopen, aan 5 euro per stuk; Dat doen de bedrijven in België. Ze verkopen deze dan aan 30 euro... Dus dan kies ik er voor 10 euro te betalen. Had de lokale ondernemer 15 a 20 euro gevraagd, graag dan... maar drie keer duurder... Nope.
daar maak je een denk fout , na invoer tax , overhead en evt bediening door personeel zit je al snel op die 100 euro . je kunt whole sale niet vergelijken met retail :P
 
Back
Naar boven