AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • HillR hij spoot maar door:p

    20190813_194217.jpg
     
    FOUT BUBSIE!! Na een bijzondere prestatie MOET je jezelf belonen ALTIJD!!
    Dat is juist waar je naar uitkijkt...klinkt kinderachtig , maar is juist erg waardevol, srs
    Stel doelen en wanneer je ze haalt beloon jezelf, kleine doelen (zijn tussendoelen) is een kleine beloning..bv een ijsje
    Grote doelen..avondje uit, (een weekendje weg..vakantie) je onderschat de mentale waarde ervan :)

    Waarom kun je niet gewoon blij zijn met de progressie die je hebt geboekt, en "MOET" er perse een beloning tegenover staan. Dat je een PR zet is toch een beloning op zich voor je harde werken?

    Iedereen geeft genetica dan de schuld, maar niemand traint zijn kuiten net zo hard als ze biceps knallen. Zouden ze dat wel doen dan ben ik benieuwd of ze zulke mini kuitjes zouden hebben.

    Denk dat dit inderdaad wel waar is.. Ik haat kuiten trainen.. altijd als ik kuiten train voelt het alsof elk moment de kramp er in kan schieten (die je soms 's nachts hebt als je te weinig hebt gedronken :suicide:) daarom train ik ze bijna nooit.. Ik wil ze wel weer gaan trainen, maar dan bedenk ik me dat de spierpijn zoooo erg gaat zijn dat bij iedere stap die je zet je kuiten eindeloos pijn doen.. en zo zit ik al een hele tijd in een vicieus cirkeltje van geen kuiten trainen :roflol:

    Biceps daarentegen, pompen voor het leven :roflol:


    ik zei GA WEGGGGGGGGGGGGG:thumbd:
     
    Waarom kun je niet gewoon blij zijn met de progressie die je hebt geboekt, en "MOET" er perse een beloning tegenover staan. Dat je een PR zet is toch een beloning op zich voor je harde werken?

    je hebt dan echt iets om naar uit te kijken, streelt je ego, en motiveert enorm, een soort stok achter de deur
    In het zakenleven ken je ook een soort beloningssysteem, ken je wel toch, het werkt wel
    Zo kunnen jullie elkaar ook motiveren, doelstellingen zetten en elkaar daarvoor belonen, maak het bespreekbaar samen, je zal veel meer lol hebben samen, no excuses...Ooooops :)
     
    je hebt dan echt iets om naar uit te kijken, streelt je ego, en motiveert enorm, een soort stok achter de deur
    In het zakenleven ken je ook een soort beloningssysteem, ken je wel toch, het werkt wel
    Zo kunnen jullie elkaar ook motiveren, doelstellingen zetten en elkaar daarvoor belonen, maak het bespreekbaar samen, je zal veel meer lol hebben samen, no excuses...Ooooops :)

    Daarmee komt het over alsof het trainen en behalen van doelen op zich zelf niet iets is om naar uit te kijken, niet je ego streelt en niet motiveert. Bubs heeft nu toch ook haar PR gehaald, zonder de door jou genoemde "stok achter de deur"?

    Ik ben blij dat ik geen restricties heb en eerst iets moet behalen alvorens ik iets mag doen waar ik "echt naar uit kijk".

    Je laatste zin begrijp ik niet echt, bedoel je Pun en ik? Wij motiveren elkaar al genoeg en hebben daar niet bepaalde afgesproken beloningen voor nodig om meer lol te hebben ofzo :roflol:
     
    Daarmee komt het over alsof het trainen en behalen van doelen op zich zelf niet iets is om naar uit te kijken, niet je ego streelt en niet motiveert. Bubs heeft nu toch ook haar PR gehaald, zonder de door jou genoemde "stok achter de deur"?

    Ik ben blij dat ik geen restricties heb en eerst iets moet behalen alvorens ik iets mag doen waar ik "echt naar uit kijk".

    Je laatste zin begrijp ik niet echt, bedoel je Pun en ik? Wij motiveren elkaar al genoeg en hebben daar niet bepaalde afgesproken beloningen voor nodig om meer lol te hebben ofzo :roflol:
    Het is maar net hoe je dr naar kijkt natuurlijk, op je werk zal je ook moeten presteren voor je beloning, voor de baas zijn succes, hij zet n.l wel doelstellingen in zijn bedrijf en ook met jouw, waarom dat niet in je eigen leven toepassen
    En als je goed/beter je best doet wordt je daar ook goed/beter voor beloond, salaris cq promotie en dus ook levensstijl

    Ach het is maar een gedachte ..ieder zn ding :)
     
    Bedankt voor de lieve berichtjes :baard:
     
    Waarom kun je niet gewoon blij zijn met de progressie die je hebt geboekt, en "MOET" er perse een beloning tegenover staan. Dat je een PR zet is toch een beloning op zich voor je harde werken?

    je hebt dan echt iets om naar uit te kijken, streelt je ego, en motiveert enorm, een soort stok achter de deur
    In het zakenleven ken je ook een soort beloningssysteem, ken je wel toch, het werkt wel
    Zo kunnen jullie elkaar ook motiveren, doelstellingen zetten en elkaar daarvoor belonen, maak het bespreekbaar samen, je zal veel meer lol hebben samen, no excuses...Ooooops :)

    Daarmee komt het over alsof het trainen en behalen van doelen op zich zelf niet iets is om naar uit te kijken, niet je ego streelt en niet motiveert. Bubs heeft nu toch ook haar PR gehaald, zonder de door jou genoemde "stok achter de deur"?

    Ik ben blij dat ik geen restricties heb en eerst iets moet behalen alvorens ik iets mag doen waar ik "echt naar uit kijk".

    Ik volg HillR hier wel helemaal in.
    Mezelf belonen met iets is helemaal niet in me opgekomen. Ik volg gewoon mijn progressieschema en doe een vreugdesprongetje als ik het hogere gewichtsdoel haal en voel extra motivatie om door te gaan.
    Zoals in vorige post gezegd is dat laatste al een (mentale) beloning:). De gains voor mijn booty die met de PR gepaard gaan zijn dat ook trouwens :peachy:.
    Je kunt het zakenleven niet vergelijken met je hobby op dit gebied tbh...
     
    ik moet toegeven dat hier in de Basic Shit toch vrij veel benen word getraind ,alleen hier is het meestal team no calves ,

    en ja, ik weet het ,niet iedereen heeft geluk met zijn kuiten maar ik kan wel zien of getraind zijn of niet

    Ik moet kuiten en benen niet te veel trainen, anders pas ik niet meer in mijn broek. Maar ik doe we braaf lunges en wat curls en extensions.

    Zie inderdaad weinig mensen hun benen serieus trainen verder. We 328 SEts
    Iedereen geeft genetica dan de schuld, maar niemand traint zijn kuiten net zo hard als ze biceps knallen. Zouden ze dat wel doen dan ben ik benieuwd of ze zulke mini kuitjes zouden hebben.

    Bij mij is het omgekeerd. Mijn kuiten en benen zijn van nature groot en gespierd. Ik moet extra hard armen en schouders trainen. Ben zo iemand die spijkerbroekmaat niet op middelontrek maar bovenbenen en kuiten moet kopen. Sta je dan; doe toch maar maat 36,terwijl de broek zonder riem op je enkels ligt.

    Ik fiets en wandel wel veel, maar train benen eigenlijk alleen met extensions, curl en lunges. En niet te zwaar. In de hoop dat eea maar niet te groot wordt.

    Mijn armen daarentegen mogen echt wel wat groter, evenals borst en schouders. (En lats)
     
    :treuren: wat een luxe

    kuiten zijn voor mijn gewicht redelijk ,49cm ,bovenbenen zijn dramatisch slecht

    Ik moet andere zaken weer extra hard aanpakken ... helaas.

    Armen, schouders. Allemaal niet slecht, maar gezien mijn onderstel mag het heel wat groter allemaal.
     
    Ik volg HillR hier wel helemaal in.
    Mezelf belonen met iets is helemaal niet in me opgekomen. Ik volg gewoon mijn progressieschema en doe een vreugdesprongetje als ik het hogere gewichtsdoel haal en voel extra motivatie om door te gaan.
    Zoals in vorige post gezegd is dat laatste al een (mentale) beloning:). De gains voor mijn booty die met de PR gepaard gaan zijn dat ook trouwens :peachy:.
    Je kunt het zakenleven niet vergelijken met je hobby op dit gebied tbh...

    Nou ik beloon mezelf wel hoor. Fp13% heb ik mezelf getrakteerd op een fucking dure Fjallraven winterjas.

    Dik verdiend vind ik zelf.
     
    Ik volg HillR hier wel helemaal in.
    Mezelf belonen met iets is helemaal niet in me opgekomen. Ik volg gewoon mijn progressieschema en doe een vreugdesprongetje als ik het hogere gewichtsdoel haal en voel extra motivatie om door te gaan.
    Zoals in vorige post gezegd is dat laatste al een (mentale) beloning:). De gains voor mijn booty die met de PR gepaard gaan zijn dat ook trouwens :peachy:.
    Je kunt het zakenleven niet vergelijken met je hobby op dit gebied tbh...
    Het is allebei presteren, en een beloning motiveert je prestatie :)
    Onze wedstrijdsporters worden ook beloond

    https://www.365dagensuccesvol.nl/nl/nieuws/van-jezelf-houden-is-trots-zijn-op-jezelf/116/
     
    Het is allebei presteren, en een beloning motiveert je prestatie :)
    Onze wedstrijdsporters worden ook beloond

    https://www.365dagensuccesvol.nl/nl/nieuws/van-jezelf-houden-is-trots-zijn-op-jezelf/116/

    Nog steeds niet te vergelijken... Je doet beide dingen om verschillende redenen.
    Sporten en doelen halen doe je voor jezelf, daarom vind ik dat motivatie nog steeds een beloning op zich is.
    Werken doe je omdat "het moet", waarbij je er logischerwijs vanuit gaat dat hard werk beloond wordt door de baas (wat overigens niet altijd het geval is ;)).
     
    Wat maakt mijn dag vandaag goed hmmm??? Nou laten we voorop stellen dat het vandaag mooi weer is. Heerlijk, krijg er een nat slipje van :D
     
    Back
    Naar boven