XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kort door de bocht, niet?
    Vraag het gewoon eens even zelf aan die mens.
    Er kan best een niet zichtbare reden zijn waarom, niet alles heeft te maken met luiheid.
    De meesten squatten helemaal niet in de fitness, degene die af en toe squatten heb ik nog maar 1x benen zien trainen vanaf september.
    De vraag eronder was bedoelt voor EigenWereld
     
    Lol xd Soms zie ik hier ook gasten met redelijke armen squatten met 5-10kg plates..
    Maar t is allemaal relatief, hoe lang zou die squatter al trainen?
    Ja dat is gewoon absurd want ze benchen vaak 2 plates en kunnen niet eens 1 plate skwuaten:o

    Maar geen idee hoelang die Squat want zag hem voor het eerst. Ik hoop pas sinds kort.
     
    Hoeft ook niet :p Waarschijnlijker stukken korter dan hij traint
    Het is wel een trieste waarheid dat in veel gevallen oefeningen als squat en DL later pas opgenomen worden in een trainingsschema.
    Of benen überhaupt...
     
    Het is wel een trieste waarheid dat in veel gevallen oefeningen als squat en DL later pas opgenomen worden in een trainingsschema.
    Of benen überhaupt...
    Ik moet zeggen toen ik in de fitness kwam deed ik ook niks met squat en deadlift... Voelde me nog niet zeker genoeg om naar dat platform te lopen. Ik denk dat ik begonnen squatten ben vanaf ik paar keer 240kg kon legpressen.
    Deadlift is daar nog stukken na gekomen, ook zwakste van m'n lifts.
     
    Ik moet zeggen toen ik in de fitness kwam deed ik ook niks met squat en deadlift... Voelde me nog niet zeker genoeg om naar dat platform te lopen. Ik denk dat ik begonnen squatten ben vanaf ik paar keer 240kg kon legpressen.
    Deadlift is daar nog stukken na gekomen, ook zwakste van m'n lifts.
    We hebben allemaal wel mindere punten. Don't sweat it.
     
    Ik moet kuiten en benen niet te veel trainen, anders pas ik niet meer in mijn broek. Maar ik doe we braaf lunges en wat curls en extensions.

    Zie inderdaad weinig mensen hun benen serieus trainen verder. We 328 SEts


    Bij mij is het omgekeerd. Mijn kuiten en benen zijn van nature groot en gespierd. Ik moet extra hard armen en schouders trainen. Ben zo iemand die spijkerbroekmaat niet op middelontrek maar bovenbenen en kuiten moet kopen. Sta je dan; doe toch maar maat 36,terwijl de broek zonder riem op je enkels ligt.

    Ik fiets en wandel wel veel, maar train benen eigenlijk alleen met extensions, curl en lunges. En niet te zwaar. In de hoop dat eea maar niet te groot wordt.

    Mijn armen daarentegen mogen echt wel wat groter, evenals borst en schouders. (En lats)

    Wanneer je broek niet afzakt zonder riem ben je verkeerd bezig. Maar goed, ieder zijn ding.
     
    Wanneer je broek niet afzakt zonder riem ben je verkeerd bezig. Maar goed, ieder zijn ding.

    Tegenwoordig dragen we broeken die niet afzakken zoals skinny jeans, spijkerstof met stretch of juist broeken die er bewust afgezakt er bij hangen.

    Welkom in 2019 :D
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Ik skip het maar wel leuk :p

    20190814_134556.jpg
     
    Legday zo intensief gedaan dat ik mijn eten begon te voelen bij mijn keel :roflol:. Gelukkig niet overgegeven in de gym.
     
    Legday zo intensief gedaan dat ik mijn eten begon te voelen bij mijn keel :roflol:. Gelukkig niet overgegeven in de gym.
    Zo hebben wij er eentje gehad in de gym die ook met een rode bezwete kop als een gek tekeer ging, die kitste daarna alles uit en na het opruimen ging hij vrolijk verder:gek:
     
    Zo hebben wij er eentje gehad in de gym die ook met een rode bezwete kop als een gek tekeer ging, die kitste daarna alles uit en na het opruimen ging hij vrolijk verder:gek:
    Nee ik nam zeker 3 minuten rust met kleine slokjes water en toen ging het weer over.

    Pre gedronken en 100 kilo squat superset gedaan met 60kg smith machine front ballerina squat
     
    Back
    Naar boven