MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat je er ook van vindt. Mijn benen zijn veel groter dan mijn taille en heupen, dus ik zit altijd te kutten met broeken die eigenlijk te groot zijn. Was daar vroeger wel onzeker over, maar blijkbaar is het juist een positief punt. Ik heb stevige benen en een kont als man zijnde.

    Blijkbaar voor veel dames toch wel een pluspunt.
    Ook het feit dat je veel geld hebt.
     
    Het is maar net hoe je dr naar kijkt natuurlijk, op je werk zal je ook moeten presteren voor je beloning, voor de baas zijn succes, hij zet n.l wel doelstellingen in zijn bedrijf en ook met jouw, waarom dat niet in je eigen leven toepassen
    En als je goed/beter je best doet wordt je daar ook goed/beter voor beloond, salaris cq promotie en dus ook levensstijl

    Ach het is maar een gedachte ..ieder zn ding :)
    Zo gaat het lang niet bij iedere werkgever (helaas :(). V.w.b. belonen ben ik het deels met je eens, maar iets lekkers bij de koffie enzo heb ik nooit behoefte aan en sla ik altijd af. Al die irritante opmerkingen die er dan volgen, doen mij inmiddels niets meer ("Je geniet niet van het leven", "Jij kan het hebben", "Je bent toch aan het bulken? Dan moet je toch zo veel mogelijk eten?").
    Ik volg HillR hier wel helemaal in.
    Mezelf belonen met iets is helemaal niet in me opgekomen. Ik volg gewoon mijn progressieschema en doe een vreugdesprongetje als ik het hogere gewichtsdoel haal en voel extra motivatie om door te gaan.
    Zoals in vorige post gezegd is dat laatste al een (mentale) beloning:). De gains voor mijn booty die met de PR gepaard gaan zijn dat ook trouwens :peachy:.
    Je kunt het zakenleven niet vergelijken met je hobby op dit gebied tbh...
    Goeie post! :thumbs:

    Lol xd Soms zie ik hier ook gasten met redelijke armen squatten met 5-10kg plates..
    Maar t is allemaal relatief, hoe lang zou die squatter al trainen?
    Dan zag je waarschijnlijk mij, ik kloot al jaren aan. :treuren:
    Het is altijd gemakkelijk praten voor mensen die wel gemakkelijk veel squatten en goeie leg gainz maken. Ik heb dat weer op andere spiergroepen en helaas is het niet goed in evenwicht. Maar de aanhouder wint. :) Ooit zal ook ik fatsoenlijk squatten.

    Stoer praat, je bent gewoon een ordinaire thuiszitter met een wajong uitkering.
    Wat een kutopmerking. Kom niet aan onze ThaWasteland :scold:
     
    Dan zag je waarschijnlijk mij, ik kloot al jaren aan. :treuren:
    Het is altijd gemakkelijk praten voor mensen die wel gemakkelijk veel squatten en goeie leg gainz maken. Ik heb dat weer op andere spiergroepen en helaas is het niet goed in evenwicht. Maar de aanhouder wint. :) Ooit zal ook ik fatsoenlijk squatten.

    Bij mij is 't dan ook weer niet in evenwicht, ik kan niet deadliften en weet niet wat ik ongeveer zou moeten kunnen benchen. Maar ik heb liever een sterke squat dan benchpress :p
     
    Dan zag je waarschijnlijk mij, ik kloot al jaren aan. :treuren:
    Het is altijd gemakkelijk praten voor mensen die wel gemakkelijk veel squatten en goeie leg gainz maken. Ik heb dat weer op andere spiergroepen en helaas is het niet goed in evenwicht. Maar de aanhouder wint. :) Ooit zal ook ik fatsoenlijk squatten.

    Lekker belangrijk wat anderen er van vinden en of zij meer of minder squatten benchen of wat dan ook.

    Mijn kuiten zijn koud gemeten 40cm, maar dat is dan volgens die sjappies niet het gevolg van jaren lang ze afbeulen maar alleen maar omdat ik goede genen heb. :D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Lekker belangrijk wat anderen er van vinden en of zij meer of minder squatten benchen of wat dan ook.

    Mijn kuiten zijn koud gemeten 40cm, maar dat is dan volgens die sjappies niet het gevolg van jaren lang ze afbeulen maar alleen maar omdat ik goede genen heb. :D
    "Met goede genen is het niet moeilijk"
     
    Met goede genen is het ook niet moeilijk om quantummechanica professor te worden.
     
    Sinds wanneer sla ik benen over? Wil ze best met die van jou vergelijken hoor :D

    Benen vergelijken? :eek:

    Had ik al gezegd dat ik getrouwd ben, twee kids heb en niet into mannen ben?
     
    Ik wil alleen mijn 3e been vergelijken
     
    Ja ACE, wil je daar eens mee stoppen? Jij subversieve provocateur! :mad:
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Back
    Naar boven