AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De norm die ik in mijn hoofd heb van wat ik mooi vind bij mezelf, strookt over het algemeen niet eens met de mening van potentieel relatiemateriaal etc. En ik heb vroeger altijd gestreefd naar erkenning/waardering, maar die vind ik nu enkel in mezelf. Bevestiging ervan is altijd fijn, maar geen primair doel voor mij.

    Wat ik wél leuk vind, is om sterker te worden dan anderen :D
    Ik denk dat je beide aspecten zeker kan combineren...er zijn wel voorbeelden hier :)
     
    Mijn posts hierover waren uiteraard niet serieus maar nu er toch ernstige reacties komen, stel ik me de vraag wat er mis is met hard trainen om een mooi lichaam te hebben en op die manier veel bedcardio te scoren?

    Persoonlijk vind ik dat nogal primitief. Als je elke dag anderhalf uur in de gym staat te pompen en daarbuiten ook nog op je voeding let en steroids gebruikt etc. met als enige doel om bedpartners te kunnen fixen denk ik dat er in de bovenkamer iets goed mis is. Bovendien zijn de vrouwen die je daarmee aantrekt niet de types waar je nadat je 3x bent gekomen nog een goed gesprek mee kan hebben, laat staan de rest van je leven mee wil delen. So what's the point then? Als het alleen maar om het neuken gaat kan je ook gewoon naar de hoeren gaan. Ben je uiteindelijk veel goedkoper uit en hen boeit het geen fuq hoe je eruit ziet :) en je houdt meer vrije tijd over
     
    Persoonlijk vind ik dat nogal primitief. Als je elke dag anderhalf uur in de gym staat te pompen en daarbuiten ook nog op je voeding let en steroids gebruikt etc. met als enige doel om bedpartners te kunnen fixen denk ik dat er in de bovenkamer iets goed mis is. Bovendien zijn de vrouwen die je daarmee aantrekt niet de types waar je nadat je 3x bent gekomen nog een goed gesprek mee kan hebben, laat staan de rest van je leven mee wil delen. So what's the point then? Als het alleen maar om het neuken gaat kan je ook gewoon naar de hoeren gaan. Ben je uiteindelijk veel goedkoper uit en hen boeit het geen fuq hoe je eruit ziet :) en je houdt meer vrije tijd over

    Er zijn hier leden die 100% dedicated trainen. Voedingsschemas strikt volgen, aas gebruiken, ... en nog nooit een wedstrijd deden en er ook geen plannen voor hebben.

    Dat vind ik dan persoonlijk nog nuttelozer :D
     
    Er zijn hier leden die 100% dedicated trainen. Voedingsschemas strikt volgen, aas gebruiken, ... en nog nooit een wedstrijd deden en er ook geen plannen voor hebben.

    Dat vind ik dan persoonlijk nog nuttelozer :D

    Oke

    Ik niet
     
    Er zijn hier leden die 100% dedicated trainen. Voedingsschemas strikt volgen, aas gebruiken, ... en nog nooit een wedstrijd deden en er ook geen plannen voor hebben.

    Dat vind ik dan persoonlijk nog nuttelozer :D

    Ach als dat iemand zijn passie is kan het geen kwaad toch?
     
    Er zijn hier leden die 100% dedicated trainen. Voedingsschemas strikt volgen, aas gebruiken, ... en nog nooit een wedstrijd deden en er ook geen plannen voor hebben.

    Dat vind ik dan persoonlijk nog nuttelozer :D

    Even toevoegen dat ik daarmee niet wil zeggen dat het nutteloos is om 100% dedicated te leven zonder wedstrijdplannen. Het is een mooi doel om het maximum uit je lichaam te halen.

    Met bovenstaande post probeer ik maar even op een luchtige manier mee te geven dat iemand die 100% dedicated leeft en ondertussen wat bedsport scoort, er nog meer uithaalt dan enkel een goed lichaam :eyebrow:



    Je kan moeilijk stellen dat het perfect te verantwoorden is om 100% je best mogelijke shape na te streven en tegelijk veroordelen dat iemand er mee wil scoren.

    Uiteraard zijn de meeste BB'ers, die vooral als doel hebben om te scoren, vaak niet echt dedicated en zoeken ze een snelle weg naar een goed lijf (ondoordacht AAS gebruik)

    Ik begrijp dat je die laatste groep niet serieus kan nemen.
    Ach als dat iemand zijn passie is kan het geen kwaad toch?

    Mijn woorden worden uit context gehaald zo. Ik heb nooit gezegd dat dat kwaad kan.
     
    Er is ook nog zoiets als bodybuilding waar heel de sport draait om er beter uit te zien als diegene naast je :(

    Ik bekijk mezelf niet met iemand anders, ik bekijk mezelf t.o.v. mijn vorige wedstrijd shape.
    En ja ik heb fysieken die ik als voorbeeld zie en wat ik na wil bootsen maar ik vergelijk mezelf er niet mee.
    Ik vind de schouders van Kevin Levrone perfectie en wil die nabouwen op mijn lijf. Maar kan mezelf nooit met hem vergelijken natuurlijk.
     
    okjpg.jpg
     
    Ik bekijk mezelf niet met iemand anders, ik bekijk mezelf t.o.v. mijn vorige wedstrijd shape.
    En ja ik heb fysieken die ik als voorbeeld zie en wat ik na wil bootsen maar ik vergelijk mezelf er niet mee.
    Ik vind de schouders van Kevin Levrone perfectie en wil die nabouwen op mijn lijf. Maar kan mezelf nooit met hem vergelijken natuurlijk.
    Het mooie v d sport is dat ieder lichaam uniek is ;)
     
    wel een beetje waar. Als je puur voor esthetiek traint, dan train je waarschijnlijk om er beter uit te zien ten opzichte van anderen van hetzelfde geslacht of door op te vallen voor het andere geslacht. Als je 'puur voor jezelf' traint dan zou je je ook met niemand vergelijken, en dat kan gewoon niet. Er is altijd een referentiekader gebaseerd op de beïnvloedbare omgeving.

    Beetje ijdelheid wel. Voor het andere geslacht maar stiekem ook wel om een beetje goed over te komen bij hetzelfde geslacht.

    Niet omdat ik op zoek ben naar een kerel , maar bijvoorbeeldin mijn werk ik merk dat ik dan toch fysiek wat overwicht heb ! Ik ben niet enorm, maar wel groot en sterk. Reken maar dat mannen daar ook op reageren.
     
    Een lollige discussie hier op het forum terwijl ik met maten co-op Brawl Stars speel :D

    Nog anderen verslaafd aan dat spel hier?
     
    Back
    Naar boven