XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een van de breedste guys in de fitness die gewoon naar mij kwam en ff praatje maken, heerlijk :flexing:
     
    Breed in spiermassa, niet breed in vetmassa
    Desbetreffende persoon had wel z'n schouder pees afgetrokken en mocht enkel benen trainen, voor 4 maand lang. Lijkt echt op jou!
     
    Robin heeft sjans met een stel homo's in de sportschool en ik met een ouwe doos gister :P
     
    :thumbup:

    Pas je wel een beetje op daar, de wegen zijn niet super voor lekker sportief motorrijden.

    Zeg dat wel. Veel oneffenheden in het wegdek. Goed geschrokken toen ik aan het accelereren was en tegen een verhoging reed in het wegdek. Het voorwiel kwam omhoog en mijn stuur ging schokken, gelukkig goed neergekomen.

    Echte motorrijder! Misschien kom ik je nog tegen, hou rechts in de bochten. Ga zelf morgen de Ardennen onveilig maken vanuit camping la Prahay in Poupehan, aan de Semois.

    Ben ik inderdaad geneigd om te doen. Binnenkort de Eifel in. Veel plezier morgen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt:
    pff na lange tijd weer iets vooruitgang in de bench press ,nog steeds op mietjesniveau maar ja ,je kan niet alles hebben

    12 X 100 - 8 X 110 - 5 X 130 - 3 X140

    (en nee ,opwarmen doen wij niet aan ,hihihi)
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven