XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Minste shirt tot nu toe. Gaan voor -35min :).

    Bekijk bijlage 465421
    Nice! 35 minuten? Dat was ooit in de buurt van mijn 10 km-tijd. :P
    Succes!
    Sinds wanneer praten we in Mijlen in Nederland :emo:
    Heel gangbaar. 10 EM is bijvoorbeeld een officiële, internationale hardloopafstand en er zijn genoeg 10 EM-wedstrijden in Nederland. Er zijn trouwens genoeg sectoren (scheepvaart, luchtvaart) waarin ook in Nederland een Engelse of Amerikaanse eenheid als standaardeenheid wordt gehanteerd.
    Dan zouden ze het de 4 Engelse mijl moeten noemen. Met alleen mijl kan je in principe alle afstanden van ca. 500 tot 5000 meter bedoelen.
    Bij hardlopen worden met mijlen altijd Engelse mijlen bedoeld, dus dat voor het gemak over mijl gesproken wordt is niet raar. Net als dat binnen de scheepvaart de nautische mijl (1852 meter) gangbaar is. Het lijkt mij ook sterk dat iemand die zich voor zo'n wedstrijd inschrijft zich af gaat vragen welke 'mijl' bedoeld wordt. Typisch iets voor jou. :P
     
    Nice! 35 minuten? Dat was ooit in de buurt van mijn 10 km-tijd. :P
    Succes!

    Heel gangbaar. 10 EM is bijvoorbeeld een officiële, internationale hardloopafstand en er zijn genoeg 10 EM-wedstrijden in Nederland. Er zijn trouwens genoeg sectoren (scheepvaart, luchtvaart) waarin ook in Nederland een Engelse of Amerikaanse eenheid als standaardeenheid wordt gehanteerd.

    Bij hardlopen worden met mijlen altijd Engelse mijlen bedoeld, dus dat voor het gemak over mijl gesproken wordt is niet raar. Net als dat binnen de scheepvaart de nautische mijl (1852 meter) gangbaar is. Het lijkt mij ook sterk dat iemand die zich voor zo'n wedstrijd inschrijft zich af gaat vragen welke 'mijl' bedoeld wordt. Typisch iets voor jou. :P
    Ben nog herstellende:(. Pr op de 4mijl is 28:30 ofzo:).
     
    Hoe lang kun je eigenlijk creatine gebruiken voordat je lichaam te veel went eraan. Enignidee? Kon weinig zinnigs vinden.
    Achterhaald, zie het boek van Peter Bond , staat het volgens mij in. Gratis te downloaden van z'n website.
     
    Nieuwe Tweedehandse spinbike opgehaald, dit maal een degelijke.

    Hoe lang kun je eigenlijk creatine gebruiken voordat je lichaam te veel went eraan. Enignidee? Kon weinig zinnigs vinden.

    Non-stop te gebruiken...

    De laatste trend is dat je je nu zorgen moet maken over vervroegde kaalheid, resistentie is al weer een paar fabeltjes geleden.

    Nu zou het kaalheid veroorzaken of op zijn minst versnellen bij mensen met aanleg daarvoor. Omdat er toevallig een stofje in zit dat juist geremd moet worden bij mensen die hier last van hebben. Zo is er altijd iets, lees tegenwoordig niet eens meer de "bronnen" als er iets te zeuren valt over creatine.

    Komt vast weer een speciale creatine die hier tegen helpt in een mooi kleurrijk doosje.
     
    Laatst bewerkt:
    Nieuwe Tweedehandse spinbike opgehaald, dit maal een degelijke.



    Non-stop te gebruiken...

    De laatste trend is dat je je nu zorgen moet maken over vervroegde kaalheid, resistentie is al weer een paar fabeltjes geleden.

    Nu zou het kaalheid veroorzaken of op zijn minst versnellen bij mensen met aanleg daarvoor. Omdat er toevallig een stofje in zit dat juist geremd moet worden bij mensen die hier last van hebben. Zo is er altijd iets, lees tegenwoordig niet eens meer de "bronnen" als er iets te zeuren valt over creatine.
    Ben al kaal op mijn 21e
     
    Medewerkster dacht dat ik een bestelling had betaald en wenste mij alvast een fijn weekend. Ik zei dat ik nog moest betalen waarop ze haar wenkbrauwen fronste en de bonnen ging nakijken. Ze kwam terug en gaf een ontwapenende Marokkaanse glimlach met de woorden "heel erg lief van u" èn overhandigde daarbij een zakje truffels.

    Waren verrukkelijk.
     
    Medewerkster dacht dat ik een bestelling had betaald en wenste mij alvast een fijn weekend. Ik zei dat ik nog moest betalen waarop ze haar wenkbrauwen fronste en de bonnen ging nakijken. Ze kwam terug en gaf een ontwapenende Marokkaanse glimlach met de woorden "heel erg lief van u" èn overhandigde daarnaast een zakje truffels.

    Waren verrukkelijk.
    jullie hebben allebei een fijn weekend dat staat vast na zo'n geluksmomentje :)
     
    Deed vorige keer 7rm 80kg seated barbell press
    Vandaag 4x100kg press:o. Das een flinke sprong
     
    Back
    Naar boven