XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ruzie met zwerver op werk. Zou me op m'n bek slaan want liet zich niet wegsturen door een '16-jarige snotaap'. Heeft de DBB knokploeg vanavond nog wat te doen toevallig? :o
    zelf meegemaakt op albert heijn, russen en britten zijn zo irritant wanneer ze dronken zijn. Zelf hoeven we niks te doen, als ze zien dat er 5 man op ze afkomt lopen ze vanzelf al de winkel uit
     
    zelf meegemaakt op albert heijn, russen en britten zijn zo irritant wanneer ze dronken zijn. Zelf hoeven we niks te doen, als ze zien dat er 5 man op ze afkomt lopen ze vanzelf al de winkel uit
    Hier zitten er ook altijd een paar russen, polen, een ras voor de AH maar die doen niks behalve een kratje leegdrinken en afval achterlaten
     
    Hier zitten er ook altijd een paar russen, polen, een ras voor de AH maar die doen niks behalve een kratje leegdrinken en afval achterlaten
    het eerste wat ze doen wanneer de winkel opent om 08:00 vragen ze ''where is vodka?''
     
    IK BEN 18 (zondag over 2 weken 19 :( )
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Aan het opruimen geweest vandaag.
    Toch een plekje gevonden voor die grote fles.
    IMG_20190908_123911_1.jpg
     
    Haha ja hij heeft nog heel mooi zijn reacties verwijderd waarin hij mij een internetheld noemt.
    Ik wist niet dat jij dat was, haha; wat een kansloze reactie van Leroy en helemaal van z'n zus. M'n handen jeuken ervan.
    Op die foto lijkt ie trouwens een beetje op rapper Sjors. :roflol:
     
    Ik wist niet dat jij dat was, haha; wat een kansloze reactie van Leroy en helemaal van z'n zus. M'n handen jeuken ervan.
    Op die foto lijkt ie trouwens een beetje op rapper Sjors. :roflol:
    rapper sjors is kaal
     
    Back
    Naar boven