Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hij stond hier tussen en zelfs de kek mama laat ie met rust.
     

    Bijlagen

    • 55513196-F2ED-48FA-B026-7CEEE07A6F28.jpeg
      55513196-F2ED-48FA-B026-7CEEE07A6F28.jpeg
      90,8 KB · Weergaven: 97
    Hij is nu gewoon een geile hond geworden, net als alle andere mannen :dunno:
    Sorry schatje, grapje. De enige die ik zonder ondergoed zie en wil zien ben jij. :heart:
    Bij wijze van extreem hoge uitzondering vandaag om 9 uur eruit. Ik ben niet gemaakt voor ochtenden.
    Toevallig, ik lag bij wijze van extreme uitzondering tot 09:15 uur in bed, langer dan jij. Heerlijk, vakantie en uitslapen; in tijden niet gedaan. :)
     
    Sorry schatje, grapje. De enige die ik zonder ondergoed zie en wil zien ben jij. :heart:

    Toevallig, ik lag bij wijze van extreme uitzondering tot 09:15 uur in bed, langer dan jij. Heerlijk, vakantie en uitslapen; in tijden niet gedaan. :)
    Hoe weet je dat je er ook langer in lag? Tot later: ja. Langer? Hmm...

    Lag erin om mijn gebruikelijke tijd, dus kan snel :roflol:
     
    De vrouw van de oude baas gaf me uit het niets ineens een knuffel en zei erbij dat ze blij is dat ik nu het magazijn beheer, whut.
    (Zij is 72 jaar :roflol:)
     
    Hoe weet je dat je er ook langer in lag? Tot later: ja. Langer? Hmm...

    Lag erin om mijn gebruikelijke tijd, dus kan snel :roflol:
    Lig jij ooit voor 23:00 uur in bed dan? Ik zag je gisteren postten dat je normaal rond 03:30 uur naar bed gaat, dus voor twaalven zou voor jou al extreem zijn. :p
     
    Lig jij ooit voor 23:00 uur in bed dan? Ik zag je gisteren postten dat je normaal rond 03:30 uur naar bed gaat, dus voor twaalven zou voor jou al extreem zijn. :p
    Ja, gisteren dus ook. Maar dat wist je op dat moment nog niet :trollface:

    Ik denk dat ik de afgelopen 5 jaar er nog nooit voor 2 uur in heb gelegen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    De vrouw van de oude baas gaf me uit het niets ineens een knuffel en zei erbij dat ze blij is dat ik nu het magazijn beheer, whut.
    (Zij is 72 jaar :roflol:)
    Een baard doet je ouder lijken.
     
    Ja, gisteren dus ook. Maar dat wist je op dat moment nog niet :trollface:

    Ik denk dat ik de afgelopen 5 jaar er nog nooit voor 2 uur in heb gelegen.
    het aantal keren dat ik na 2 uur in bed heb gelegen de afgelopen 5 jaar is op 1 hand te tellen.
     
    De vrouw van de oude baas gaf me uit het niets ineens een knuffel en zei erbij dat ze blij is dat ik nu het magazijn beheer, whut.
    (Zij is 72 jaar :roflol:)
    Klik klak, laden en lossen. Na dit ... zul je even moeten flossen.
     
    Heeft die persoon daarvoor betaald?
    En dan nu aan jou vragen of het goed is :p
    Ja echt he. Maar ze had gelijk, het klopt niet.

    Ik kom op circa 2100 cal bij het schema wat ze heeft gekregen.

    Terwijl ze wil afvallen, klein meisje van 158 van 73 kilo. Die 2 keer per week sport
     
    Geef nou maar toe dat jullie wel regelmatig ‘s nachts ergens postten.
     
    Ja echt he. Maar ze had gelijk, het klopt niet.

    Ik kom op circa 2100 cal bij het schema wat ze heeft gekregen.

    Terwijl ze wil afvallen, klein meisje van 158 van 73 kilo. Die 2 keer per week sport

    Jezus, 2100kcal eet ik niet eens als ik wil aankomen (ben zelf 1m57, dus is zga hetzelfde).
    Ik ben mijn laatste kilo's indertijd kwijtgespeeld op 1450kcal (5kilo in 6 maand) en 3 à 4 keer sporten per week.
    Dus 2100 lijkt mij echt veeeel teveel :eek: .
     
    Ja echt he. Maar ze had gelijk, het klopt niet.

    Ik kom op circa 2100 cal bij het schema wat ze heeft gekregen.

    Terwijl ze wil afvallen, klein meisje van 158 van 73 kilo. Die 2 keer per week sport
    Was het maar zo'n feest, cutten op 2100 :treuren:
     
    Back
    Naar boven