MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Jezus, 2100kcal eet ik niet eens als ik wil aankomen (ben zelf 1m57, dus is zga hetzelfde).
    Ik ben mijn laatste kilo's indertijd kwijtgespeeld op 1450kcal (5kilo in 6 maand) en 3 à 4 keer sporten per week.
    Dus 2100 lijkt mij echt veeeel teveel :eek: .

    Fijn dat je het ook ziet, ik dacht idd al aan 1400-1500

    Zelf zit ik op 1700 voor en cut maar ik ben 172 lang, dat scheelt
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Jezus, 2100kcal eet ik niet eens als ik wil aankomen (ben zelf 1m57, dus is zga hetzelfde).
    Ik ben mijn laatste kilo's indertijd kwijtgespeeld op 1450kcal (5kilo in 6 maand) en 3 à 4 keer sporten per week.
    Dus 2100 lijkt mij echt veeeel teveel :eek: .
    Hier ook 1450 :fuu:
     
    Hier ook 1450 :fuu:
    Met jou lengte kun je toch op iets meer kcal cutten? Of gaat het dan niet snel genoeg? :p
    Zou me verbazen dat je 18cm groter bent, en op hetzelfde aantal kcals moet cutten... Zeker aangezien ik ook nog stofwisseling issues heb :rolleyes: .
     
    Met jou lengte kun je toch op iets meer kcal cutten? Of gaat het dan niet snel genoeg? :p
    Zou me verbazen dat je 18cm groter bent, en op hetzelfde aantal kcals moet cutten... Zeker aangezien ik ook nog stofwisseling issues heb :rolleyes: .
    Zoals hierboven, maar 3 kilo in anderhalve maand. Geen mega snel tempo (om niet te zeggen traag :') ).
    En dat met 5-6x sport per week, rip.
     
    Paintball was leuk vandaag..
    (Ja, ik werd ook van dichtbij beschoten)
    Die klap voelt alsof iemand je een platte hand geeft vooral als de tegenstander ongeveer 5 meter afstand staat.
     
    Vandaag was het deadlift dag, nog steeds een beetje last van griep dus veel luchthappen enzo.
    De hele godganzelijke training scheetjes en boertjes gelaten in de sportschool.
    Heerlijk mij gebied afgebakend.
     
    Wow ik zit wat de stalker uit te hangen, laat de pesterijen maar al komen :roflol:
    Maar de knapste in m'n klas ff opgezocht en gaat fitnessen :o Nu ben ik nog meer benieuwd!
     
    Wow ik zit wat de stalker uit te hangen, laat de pesterijen maar al komen :roflol:
    Maar de knapste in m'n klas ff opgezocht en gaat fitnessen :o Nu ben ik nog meer benieuwd!
    ???
     
    Geef nou maar toe dat jullie wel regelmatig ‘s nachts ergens postten.
    Dat is nog steeds met 1 't', want het is nog steeds de infinitief.
     
    Zoals hierboven, maar 3 kilo in anderhalve maand. Geen mega snel tempo (om niet te zeggen traag :') ).
    En dat met 5-6x sport per week, rip.
    Hoezo maar 3kg in 1.5 maand. Is toch prima of wil je een kg per week verliezen ?
     
    Jezus, 2100kcal eet ik niet eens als ik wil aankomen (ben zelf 1m57, dus is zga hetzelfde).
    Ik ben mijn laatste kilo's indertijd kwijtgespeeld op 1450kcal (5kilo in 6 maand) en 3 à 4 keer sporten per week.
    Dus 2100 lijkt mij echt veeeel teveel :eek: .
    Was het maar zo'n feest, cutten op 2100 :treuren:
    Fijn dat je het ook ziet, ik dacht idd al aan 1400-1500

    Zelf zit ik op 1700 voor en cut maar ik ben 172 lang, dat scheelt
    Cutten-op->3000-kcal-crew checking in.
     
    Back
    Naar boven