MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Retourtje Los Angeles geboekt voor 252,- van 10 tm 22 maart. Kon geen datum kiezen, maar gezien ik dan een half jaar niets heb was alles prima voor mij! Gevonden via weflycheap>skyscanner>kilroy.

    8kg handbagage, met British Airways en Finnair, Düsseldorf naar LA en terug. Prettige reistijden, kon het haast niet geloven voor zo weinig :D
     
    Het is herfst, laat die regenachtige dagen maar komen.
    Met avond de verwarming lekker een tandje hoger zetten met een dekentje in de sofa.
    Gezellig sfeertje.
    Alsook vandaag de eerste dag sinds even dat ik een lange broek aan heb om te werken.
    Ze is een maatje kleiner dan m'n short.
    Desondanks de vlek de erop zat ter hoogte van m'n kruis , maar er gemakkelijk uitging na het schrobben (dus we weten al wat de vlek niet was).

    M'n kontje komt er wel goed in uit.
    Kijk al naar de opmerkingen van m'n collega's.
    Hopelijk knijpen ze niet te hard. Robin

    #metoo
     
    MrDroeftoeter
    IMG_20190923_122809.jpg
     
    gsm abbo verlengd met dubbele belminuten en data voor 1,50 € extra/pmnd....ik zeg DOEN!!
     
    gsm abbo verlengd met dubbele belminuten en data voor 1,50 € extra/pmnd....ik zeg DOEN!!
    Onbeperkt bellen en data. DOEN!
    Hiervoor had ik 20 GB per maand en liep altijd te klooien halverwege. Ergernis.
     
    Werd voornamelijk gedaan in de vorige eeuw. Bij voorkeur vanuit de telefooncel naar een sekslijn van Menno B.

    Of van Kokkie natuurlijk

    1569240859589.png
     
    Komt er een vrij brede guy naar mij: seg ge zijt wel veel aangekomen he. Hihi, doet me altijd goed voor mn ego
     
    Onbeperkt bellen en data. DOEN!
    Hiervoor had ik 20 GB per maand en liep altijd te klooien halverwege. Ergernis.
    Onbeperkt is beste

    onbeperkt is vaak niet onbeperkt , men hanteert bij verschillende telecom providers een FUP ( fair use policy )


    4G is bij meerdere providers een daglimiet van 5GB
     
    onbeperkt is vaak niet onbeperkt , men hanteert bij verschillende telecom providers een FUP ( fair use policy )


    4G is bij meerdere providers een daglimiet van 5GB
    Klopt. Maar ik kan na een melding gewoon weer verder na x aantal gb per dag. Snelheid blijft ook redelijk. En stel ik gebruik 70 GB in een maand, is niet onbeperkt, maar voor mij wel.
     
    Back
    Naar boven