AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vorige keer ben ik ook eens naar een Turkse kapper geweest. Kerel sprak amper Nederlands en heeft mijn haar verneukt op een manier waarvan mijn moeder zelfs zei dat ik er al beter had uitgezien.

Kalende plek op mijn kruin, waarvan ik dacht dat het opnieuw aan het dichtgroeien was, werd confronterend zichtbaar dankzij de onhandigheid van die kapper. Ik voel me even niet sexy :p

En dan de kapper de schuld geven van jouw genen en onzekerheid :roflol:
 
En dan de kapper de schuld geven van jouw genen en onzekerheid :roflol:

Toen ie me achteraf zei dat het 10 euro was begreep ik meteen de kwaliteit van de snit :roflol:

Volgende keer opnieuw naar mijn gewoonlijke kapper, betaal ik wel wat meer :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Toen ie me achteraf zei dat het 10 euro was begreep ik meteen de kwaliteit van de snit :roflol:

Volgende keer opnieuw naar mijn gewoonlijke kapper, betaal ik wel wat meer :D

Ik ga al jaren zeer tevreden naar een Turk, sinds ik verhuisd ben rijd ik daarvoor zelfs naar een andere provincie. Het ligt gelukkig wel op de route tussen woon/werk. Ooit begon die ook met 10,00, nu heeft hij zijn salon vol staan met jonge Turken zowel man als vrouw die er voor hem knippen. Inmiddels kost het tegenwoordig 14,40 uit mijn hoofd. Maar er is geen Turk in zijn salon die het zo goed, strak en snel kan als hij zelf.
 
Vorige keer ben ik ook eens naar een Turkse kapper geweest. Kerel sprak amper Nederlands en heeft mijn haar verneukt op een manier waarvan mijn moeder zelfs zei dat ik er al beter had uitgezien.

Kalende plek op mijn kruin, waarvan ik dacht dat het opnieuw aan het dichtgroeien was, werd confronterend zichtbaar dankzij de onhandigheid van die kapper. Ik voel me even niet sexy :p

Nou ik betaalde bij mijn Turkse kapper 20€

Zijkanten van mijn hoofd superstrak geschoren, mijn baard erbij standje 1 getrimt, nek en neushaar erbij, en had mijn haar ook met shampoo gewassen en wax gezet
 
Nou ik betaalde bij mijn Turkse kapper 20€

Zijkanten van mijn hoofd superstrak geschoren, mijn baard erbij standje 1 getrimt, nek en neushaar erbij, en had mijn haar ook met shampoo gewassen en wax gezet

ik ga wekelijks naar de kapper (moet wel door al die hormonen haar groeit zo hard op me hoofd)

10 euro inclusief baard ziet er altijd tip top uit.
 
ik ga wekelijks naar de kapper (moet wel door al die hormonen haar groeit zo hard op me hoofd)

10 euro inclusief baard ziet er altijd tip top uit.
Ik ga zelf ook elke week. Mijn baard groeit het snelst naast mijn andere Turkse klasgenoten
 
Na een lange tijd weer bij een Turkse kapper.

I trust my own people
Ook eens naar de Turk geweest.
Was de eerste en ineens ook de laatste keer.

Na zijn openingszin had ik beter moeten weten:

Is voor hier of meenemen?

Zelfs zijn trimmer zag eruit als zo een vleessnijder...
 
Roffe dag vandaag! Vanavond armen!
 
Vorige keer ben ik ook eens naar een Turkse kapper geweest. Kerel sprak amper Nederlands en heeft mijn haar verneukt op een manier waarvan mijn moeder zelfs zei dat ik er al beter had uitgezien.

Kalende plek op mijn kruin, waarvan ik dacht dat het opnieuw aan het dichtgroeien was, werd confronterend zichtbaar dankzij de onhandigheid van die kapper. Ik voel me even niet sexy :p
Ik had dat eergisteren ook :')
Hij wijst zo naar de bovenkant, ik zeg: n beetje.
Vraagt ie aan zn collega fluisterend; blablbla un betke
 
Wat is een baard?
 
Vind spitstijd reizen nu niet zo erg, mooi blondje stond voorme met der rug tegen me aan
 
Back
Naar boven