AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Daarnet een sollicitatie email verzonden.
    Zelfde bedrijf maar een nieuwe uitdagende functie.
    Wish me luck!
    Waarom niet face to face?

    Mijn baas vroeg toevallig of ik interesse heb om een opleiding graafmachine te gaan doen, lijkt me wel leuk en maakt mijn dag wel een beetje goed(er).
     
    elke baan kent zijn sleur
    Klopt, maar je moet wel iets doen wat je tot aan je pensioen wilt blijven zonder elke dag met tegenzin op te staan.
    Met momenten voelt mijn werk aan als een hobby :D
     
    Waarom niet face to face?

    Mijn baas vroeg toevallig of ik interesse heb om een opleiding graafmachine te gaan doen, lijkt me wel leuk en maakt mijn dag wel een beetje goed(er).
    Ik heb dat gedaan hoor.
    Kwamen elkaar tegen op de werkvloer.

    En kreeg dan mee om het eens op mail ook te doen. Zodoende het officieel was.
     
    Waarom niet face to face?

    Mijn baas vroeg toevallig of ik interesse heb om een opleiding graafmachine te gaan doen, lijkt me wel leuk en maakt mijn dag wel een beetje goed(er).
    Krijg je echt spijt van, je wordt dan heel snel een plofkip....fysiek lekker bezig zijn zoals nu, haal je meer voldoening uit
     
    Krijg je echt spijt van, je wordt dan heel snel een plofkip....fysiek lekker bezig zijn zoals nu, haal je meer voldoening uit
    Hoezo plofkip? Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ook een "niet-fysieke" job of functie kan erg veel voldoening opleveren. Gewoon kwestie van iets doen wat je graag doet (of dat nou een kantoorbaan is of niet).
     
    Hoezo plofkip? Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ook een "niet-fysieke" job of functie kan erg veel voldoening opleveren. Gewoon kwestie van iets doen wat je graag doet (of dat nou een kantoorbaan is of niet).
    ja dat is ook wel zo natuurlijk, ik sprak een beetje voor mezelf, de gehele dag in een graafmachine zitten, en stuiteren in die niet/slecht afgeveerde stoel, maar dat kan als iemand dat leuk vind ja hoor, je heb overal mensen voor.........gelukkig maar :o
     
    ja dat is ook wel zo natuurlijk, ik sprak een beetje voor mezelf, de gehele dag in een graafmachine zitten, en stuiteren in die niet/slecht afgeveerde stoel, maar dat kan als iemand dat leuk vind ja hoor, je heb overal mensen voor.........gelukkig maar :o
    Jij zit liever de ganse dag thuis?
     
    Hoezo plofkip? Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ook een "niet-fysieke" job of functie kan erg veel voldoening opleveren. Gewoon kwestie van iets doen wat je graag doet (of dat nou een kantoorbaan is of niet).
    Het is al laat. Opa moet zo op bed.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven