AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je fysiek matcht niet de jaren dat jij op dit forum hebt gespendeerd. Ook ongemakkelijk...
    Je wilt niet weten hoeveel mensen hier je moeder willen neuken ....
     
    Je wilt niet weten hoeveel mensen hier je moeder willen neuken ....
    Zit je in een bejaardentehuis?

    Edit: ow wacht, sorry, ik keek ff verkeerd en dacht dat Wanna naar mij reageerde. Sorry.
     
    Je wilt niet weten hoeveel mensen hier je moeder willen neuken ....

    Heb jou mama al een x gehad, geen voorspel gedaan. Haar snor kriebelde iets te veel op mijn lip.
     
    einde begint in zicht te komen in t huis.. :d Vgm nog 1 iets schilderen, nog wat behangen en dan zal t bijna gedaan zijn denk ik
     
    einde begint in zicht te komen in t huis.. :d Vgm nog 1 iets schilderen, nog wat behangen en dan zal t bijna gedaan zijn denk ik
    Wat is VGM?
    ???
     
    Wat is VGM?
    ???
    Volgens mij
     
    Gewoon even zeggen dat Wanna niet zomaar een ban moet krijgen.
    Hij moet die verdienen.
    Wanna is niet achterlijk (en heeft ook best een fysiek volgens mij), maar zit gewoon te rellen en is recht voor z'n raap (wellicht wat grof gebekt). V.w.b. dat laatste durft ie soms wel te zeggen wat anderen alleen maar durven te denken.
     
    Wanna is niet achterlijk (en heeft ook best een fysiek volgens mij), maar zit gewoon te rellen en is recht voor z'n raap (wellicht wat grof gebekt). V.w.b. dat laatste durft ie soms wel te zeggen wat anderen alleen maar durven te denken.

    Niet dat ik een persoonlijk probleem heb ofzo.
    Maar hij boeit me bitter weinig.
    Alsook wat hij denkt of typt hier.


    En soms is zwijgen gewoon volwassener.
     
    Wanna is niet achterlijk (en heeft ook best een fysiek volgens mij), maar zit gewoon te rellen en is recht voor z'n raap (wellicht wat grof gebekt). V.w.b. dat laatste durft ie soms wel te zeggen wat anderen alleen maar durven te denken.
    vwb = ?
    Vlaamse Wielrijdersbond?
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    vwb = ?
    Vlaamse Wielrijdersbond?
    Die staat gewoon in de online encyclopedie. Vgm kon ik niet vinden. V.w.b. is wel met puntjes, want het zijn losse woorden.

    Edit: Vlaamse Wielrijdersbond? Bestaat dat? Waarom kunnen Belgen dan geen autorijden en zijn de wegen zo k*t?
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven