Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die staat gewoon in de online encyclopedie. Vgm kon ik niet vinden. V.w.b. is wel met puntjes, want het zijn losse woorden.

    Edit: Vlaamse Wielrijdersbond? Bestaat dat? Waarom kunnen Belgen dan geen autorijden en zijn de wegen zo k*t?
    Op je edit; ja dat bestaat, omdat ik nog niet rijd en dat zou het gemiddelde ×2.5 doen en de wegen komt door Wanna. Waarom? Geen idee. Alles wat kut is komt door hem
     
    Laatst bewerkt:
    Wat is VGM?
    ???
    Volgelaatsmasker
     
    Een weekje benen geskipt en alleen maar
    Rug bicep
    Borst tricep
    Rug bicep
    Enzovoorts getraind

    Vandaag weer rug / schouders
     
    Een weekje benen geskipt en alleen maar
    Rug bicep
    Borst tricep
    Rug bicep
    Enzovoorts getraind

    Vandaag weer rug / schouders
    En dat is goed?

    en welke spiergroep is enzovoorts?
     
    Wanna is niet achterlijk (en heeft ook best een fysiek volgens mij), maar zit gewoon te rellen en is recht voor z'n raap (wellicht wat grof gebekt). V.w.b. dat laatste durft ie soms wel te zeggen wat anderen alleen maar durven te denken.

    Het gaat wel verder als alleen rellen, maar hij doet maar. Vind het eigenlijk wel amusant hoe hij zich gedraagt sinds ik zijn moeder neuk. Ik wil mijn stem graag veranderen in 'Neen'.
     
    Het gaat wel verder als alleen rellen, maar hij doet maar. Vind het eigenlijk wel amusant hoe hij zich gedraagt sinds ik zijn moeder neuk. Ik wil mijn stem graag veranderen in 'Neen'.
    Wanna ’s moeder is de zaadbank van dbb
     
    Hier wel. Altijd zonnig en 30 graden in het mooie zuiden

    BFD349AE-4DAE-4F48-913C-7E2D6A1FA132.jpeg
     
    Back
    Naar boven