AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kom toch zeker naar de breiclub om te breien.
    Ja jij wel!!!! Ik roep doorgaans met mijn breigenoten in koor: Insteken, doorhalen, los laten gaan.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Je vergeet omslaan. Zo wordt het natuurlijk nooit iets. :(
    Ja ik weet het. Ik ben gestopt bij punniken. Verder in mijn breigaren carrière ben ik nooit gekomen helaas :(
     
    Ik bedoel niet socializen maar gewoon dat er mensen om je heen zijn. Oordopjes in en gaan. :)
    Voor mij geldt ook wel dat als ik in de sportschool ben, dat ik ook echt ga trainen. Thuis is er zat afleiding in vorm van kinderen, vrouw, etc.

    Ben waarschijnlijk minder strict en goed aan het trainen als ik het thuis zou doen i.p.v. in de sportschool. En ze hebben daar een sauna, dat is ook wat waard!
     
    Voor mij geldt ook wel dat als ik in de sportschool ben, dat ik ook echt ga trainen. Thuis is er zat afleiding in vorm van kinderen, vrouw, etc.

    Ben waarschijnlijk minder strict en goed aan het trainen als ik het thuis zou doen i.p.v. in de sportschool. En ze hebben daar een sauna, dat is ook wat waard!
    een sauna is idd iets mis aan de gym waar ik nu train.... ff na het trainen de sauna in een daarna onder de koude douche, heerlijkk
     
    Verkeerde toppa
     
    Laatst bewerkt:
    Met je zweterige klavots op een bankje zitten waar net een ander zijn klavots heeft lopen uitlekken. :kots:

    handdoekje, denk je dat iemand met een heel dun laagje stof extra op je bankje minder vies is? Die sauna is iig nog 85 graden, gaan bacteriën wel dood.

    ik wil niet weten hoe smerighet bench station is na een dagje.

    daarnaast gaat er bij ons bijna niemand douchen en nog minder in de sauna.
     
    handdoekje, denk je dat iemand met een heel dun laagje stof extra op je bankje minder vies is? Die sauna is iig nog 85 graden, gaan bacteriën wel dood.

    ik wil niet weten hoe smerighet bench station is na een dagje.

    daarnaast gaat er bij ons bijna niemand douchen en nog minder in de sauna.

    Reinigen ze de bench elke dag bij jullie?
     
    Vandaag ff rug gaan knallen in de gym wat men dag sowieso al goed maakt zet de patron ff
    een super setje van tomorrowland op.... heel den gym uit den bol en wat een plezier!Super getraind
    natuurlijk :haha::pressing::headphone:
     
    Reinigen ze de bench elke dag bij jullie?

    geen idee, maar in ieder geval niet veel vaker.

    overigens zie ik ze echt wel eens schoonmaken bij ons, in de avond en ochtenden. Ze doen hun best. Is dan ook een ‘exclusieve’ fitness (lees: geen keten )
     
    Voor de mensen die in het zuiden wonen; 23 feb (zondag) is carnaval, wordt het die vrijdag en zaterdag ook gevierd of is het dat volgende weekend?
     
    Van vrijdag (donderdag kan ook nog wel) tot en met dinsdag. Genoeg dagen om naar de klote te gaan :klink:

    En dat moet ook wel, anders is de muziek niet om aan te horen. Bier=plezier.
     
    Voor de mensen die in het zuiden wonen; 23 feb (zondag) is carnaval, wordt het die vrijdag en zaterdag ook gevierd of is het dat volgende weekend?

    Kom je carnaval vieren? Leuk een carnavalsdbbmeet, ook voor degenen die allerlei smiley’s op hun gezichten plakken, want anoniem, mits je goed verkleed bent.
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Back
    Naar boven