MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (56 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kom je carnaval vieren? Leuk een carnavalsdbbmeet, ook voor degenen die allerlei smiley’s op hun gezichten plakken, want anoniem, mits je goed verkleed bent.
    Nee juist niet, m’n vriendengroep wil dat weekend naar Eindhoven als ze daar dan volop carnaval vieren ga ik niet mee, hekel aan carnaval :p
     
    Nee juist niet, m’n vriendengroep wil dat weekend naar Eindhoven als ze daar dan volop carnaval vieren ga ik niet mee, hekel aan carnaval :p

    Oh daar is niet echt carnaval :roflol: kan je rustig heen. Wel iets drukker dan normaal.
     
    Nee juist niet, m’n vriendengroep wil dat weekend naar Eindhoven als ze daar dan volop carnaval vieren ga ik niet mee, hekel aan carnaval :p

    Cultuurbarbaar! Nee, ik heb ook een hekel aan carnaval, behalve als ik naar de ... ben. Dan is het super gezellig. Alaaf.
     
    Cultuurbarbaar! Nee, ik heb ook een hekel aan carnaval, behalve als ik naar de ... ben. Dan is het super gezellig. Alaaf.
    Ik doe er niet aan mee. Maar als ik zou moeten, oeteldonk.

    carnaval moet je mee zijn opgegroeid denk ik. En de muziek is echt te slecht voor mij om het leuk te vinden.

    inderdaad, je zult eerst naar de klote moeten, maar dan is alles leuk.
     
    ik kreeg net de milt door 2 dropsets :') ekte bowdybuilder
     
    Na maandenlang zaaien eindelijk weer eens een mooie deal geoogst :)
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Back
    Naar boven