MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mensen die stelselmatig en jarenlang in de bijstand zitten moeten hun ouderlijk gezag ontnomen worden,

    als je niet in staat bent om je eigen boontjes te doppen dan ben je zeker niet in staat om kinderen op te voeden
    Helemaal mee eens.
     
    Wat voelt het heerlijk om weer door m'n neus te kunnen ademen. Minder fijn was het om 10cm lange tampons m'n neus uitgetrokken te krijgen. Heb nog nooit zo'n verdomd onaangenaam gevoel ervaren, alsof m'n hersenen uit m'n neus getrokken werd. Toch wel even een paar minuten moeten bijkomen :o. Ik dacht toch ff aan andere tampons toen ik het hoorde. Het hield maar niet op toen die krengen er uit getrokken werden.
     
    Laatst bewerkt:
    Wat voelt het heerlijk om weer door m'n neus te kunnen ademen. Minder fijn was het om 10cm lange tampons m'n neus uitgetrokken te krijgen. Heb nog nooit zo'n verdomd onaangenaam gevoel ervaren. Alsof m'n hersenen uit m'n neus getrokken werd. Toch wel even een paar minuten moeten bijkomen :o. Ik dacht toch ff aan andere tampons toen ik het hoorde. Het hield maar niet op toen die krengen er uit getrokken werden.
    Wow, dat klinkt niet echt fijn nee. :roflol:
    Beter dat je er vanaf bent. :)
     
    Wow, dat klinkt niet echt fijn nee. :roflol:
    Beter dat je er vanaf bent. :)
    Het leuke is dat ik ook plastic plaatjes in m'n tussenschot gehecht heb die er volgende week uitgeknipt moeten worden :o
     
    Die plaatjes verwijderen is in vergelijking met die sponsjes niets.

    Ik ging bijna KO toen ze dat eruit trokken. Jezus :o
    Dat is geruststellend om te horen! Snap wel dat je er bijna KO van gaat ja.. Ik had ook echt even moeten blijven zitten :o
     
    Wat voelt het heerlijk om weer door m'n neus te kunnen ademen. Minder fijn was het om 10cm lange tampons m'n neus uitgetrokken te krijgen. Heb nog nooit zo'n verdomd onaangenaam gevoel ervaren, alsof m'n hersenen uit m'n neus getrokken werd. Toch wel even een paar minuten moeten bijkomen :o. Ik dacht toch ff aan andere tampons toen ik het hoorde. Het hield maar niet op toen die krengen er uit getrokken werden.
    Heel herkenbaar
     
    Wat voelt het heerlijk om weer door m'n neus te kunnen ademen. Minder fijn was het om 10cm lange tampons m'n neus uitgetrokken te krijgen. Heb nog nooit zo'n verdomd onaangenaam gevoel ervaren, alsof m'n hersenen uit m'n neus getrokken werd. Toch wel even een paar minuten moeten bijkomen :o. Ik dacht toch ff aan andere tampons toen ik het hoorde. Het hield maar niet op toen die krengen er uit getrokken werden.
    Is serieus verbazingwekkend hoeveel er in zo'n neusgat past hè :roflol:
     
    Jouw kennende blijft het daar dan niet bij.
     
    Je bent al 5,5 jaar lid van een bodybuilding forum en je squat 85 kg?
    Ik bench miss 60? Inclusief stang. Lid zijn wil niet zeggen dat ik een die hard BB ben. Plus ik heb de eerste 3 jaar geen deadlift squat bench gedaan. Gok dat ik 12x per jaar echt bench. Maar al was ik 20 jaar lid wat maakt het uit? Vanaf 2012 al lid van BF

    En ik train zonder schema. Vind het gewoon leuk ff uurtje wat te doen. Mijn excuses daarvoor.
     
    Back
    Naar boven