MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Twee jaar terug 46,1 kilometer op koningsdag gemaakt :o
     
    Telt hakkuh ook als stappen? Of is het alleen maar rondjes lopen.
     
    ik doe mee :loopband:
    bij mij valt ‘t eigenlijk altijd wel tegen op het feestje zelf, meer de weg er naartoe en terug naar huis dat ik dan stappen maak :roflol:
    Heb mijn Fitbit om dus ben wel benieuwd. Gemiddeld maak ik er zo’n 20.000. Ben wel benieuwd naar de hartslag en aantal verbrande calorieën.
     
    Ik ga vanavond voor een pr aantal stappen
    ik doe mee :loopband:
    bij mij valt ‘t eigenlijk altijd wel tegen op het feestje zelf, meer de weg er naartoe en terug naar huis dat ik dan stappen maak :roflol:
    Vanavond Jaarbeurs maximaal stappen zetten met het eenrichtingsverkeer :emo: Retourtje wc is zes keer verkeerd lopen en 5000 stappen verder.
     
    Heb mijn Fitbit om dus ben wel benieuwd. Gemiddeld maak ik er zo’n 20.000. Ben wel benieuwd naar de hartslag en aantal verbrande calorieën.
    ja ik ook zoiets inderdaad, probeer het altijd te verbreken maar het lukt me toch nooit :roflol:
    samen rondjes lopen dan maar? :heart:

    Vanavond Jaarbeurs maximaal stappen zetten met het eenrichtingsverkeer :emo: Retourtje wc is zes keer verkeerd lopen en 5000 stappen verder.
    ja dat denk ik ook altijd bij asot maar dat valt toch wel smerig tegen. alhoewel jij wel echt vies veel loopt altijd, dus ligt ook gewoon aan mij dat ik lui ben en liever alleen sta :o
     
    • Love
    Waarderingen: LM
    Heb mijn Fitbit om dus ben wel benieuwd. Gemiddeld maak ik er zo’n 20.000. Ben wel benieuwd naar de hartslag en aantal verbrande calorieën.
    Hoe bereken je calorieën lopend?
     
    Marathon gelopen?
    Flink gefeest :D

    Vanavond Jaarbeurs maximaal stappen zetten met het eenrichtingsverkeer :emo: Retourtje wc is zes keer verkeerd lopen en 5000 stappen verder.
    Dat eenrichtingsverkeer is daar echt vreselijk. Even naar een andere zaal toe en je bent al drie kwartier verder :rolleyes:
     
    Fitbit berekent dat op basis van hartslag
    Ja, oké, dat is dus een grove indicatie. Ik neem aan dat lengte, leeftijd, gewicht, geslacht etc. ook inputparameters zijn? Dan is het een redelijke indicatie.
     
    Back
    Naar boven