XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je kan de verhalen hier kwijt.
     
    Heeeeeerlijk gegeten vanavond @ "De paterstafel" in Watou. Intiem restaurant, allemaal op zijn gemak (je moet dus wel wat tijd hebben) en enorm vriendelijke bediening. Niet goedkoop als je iets speciaals neemt, maar zeker de moeite waard!
     
    Heeeeeerlijk gegeten vanavond @ "De paterstafel" in Watou. Intiem restaurant, allemaal op zijn gemak (je moet dus wel wat tijd hebben) en enorm vriendelijke bediening. Niet goedkoop als je iets speciaals neemt, maar zeker de moeite waard!
    Hey, Watou . Dat is toch van de St. Bernardusbrouwerij?
     
    Heeeeeerlijk gegeten vanavond @ "De paterstafel" in Watou. Intiem restaurant, allemaal op zijn gemak (je moet dus wel wat tijd hebben) en enorm vriendelijke bediening. Niet goedkoop als je iets speciaals neemt, maar zeker de moeite waard!
    Staat genoteerd!
    Het kapittel van Watou lust ik ook wel.
     
    Yep


    Nee, het valt mee, maar het duurt on veel gevallen (ook bij ons) gewoon een tijdje voordat de vrouw er weer zin in heeft. En met twee kleine kinderen en weinig slaap komt het er gewoon niet zo vaak van.
    Ik deel deze ervaring :(
     
    Tsja een zwangere vrouwen bedriegen is toch wel heel laag.

    Ik formuleer het als optie en ik hou een spiegel voor van wat een groot gedeelte Vd mannen in Nederland doen.

    Heb het gevoel dat die post mij veel negativiteit gaat brengen ...

    Boze vrouwen 28taP Bubs @marina incoming...
     
    Ik formuleer het als optie en ik hou een spiegel voor van wat een groot gedeelte Vd mannen in Nederland doen.

    Heb het gevoel dat die post mij veel negativiteit gaat brengen ...

    Boze vrouwen 28taP Bubs @marina incoming...
    Ah enkel geldig voor Nederlanders...

    Raar volkje.
     
    • Haha
    Waarderingen: Bubs
    Ik formuleer het als optie en ik hou een spiegel voor van wat een groot gedeelte Vd mannen in Nederland doen.

    Heb het gevoel dat die post mij veel negativiteit gaat brengen ...

    Boze vrouwen 28taP Bubs @marina incoming...
    Ik heb zelf geen ervaring met het grootste deel van de mannen in Nederland :p
     
    Vreemdgaan keur ik niet goed, maar ik kan het begrijpen.

    Vreemdgaan als je vrouw zwanger is,of als de kinderen nog jong zijn is echt triest. Je bedriegt imo dan niet alleen je vrouw, maar je hele gezin.
    Juist, zo bedoelde ik het ook.
     
    Ah enkel geldig voor Nederlanders...

    Raar volkje.

    Belgen Idem. Je ontspringt de dans niet pumper door naar de fles te grijpen. Ook jij zult er aan moeten geloven dwarskop
     
    Belgen Idem. Je ontspringt de dans niet pumper door naar de fles te grijpen. Ook jij zult er aan moeten geloven dwarskop
    Zulke onderwerpen worden ten huize Pumper vrij open besproken.
    Deze dans zit ik even uit.
     
    Vreemdgaan keur ik niet goed, maar ik kan het begrijpen.

    Vreemdgaan als je vrouw zwanger is,of als de kinderen nog jong zijn is echt triest. Je bedriegt imo dan niet alleen je vrouw, maar je hele gezin.

    eens , maar er zitten vaak wel nuances aan. Zoals mannen die echt nul sex meer krijgen en daardoor behoorlijk gefrustreerd raken, of vrouwen die ineens nul aandacht voor hun man hebben.Wat dat betreft is kinderen krijgen een overgang naar een nieuwe levensfase en niet iedere relatie is daartegen bestand.
    Ik ben ook geen voorstander van vreemdgaan en zelf ook nooit gedaan. Maar als ik soms de verhalen hoor of wat ik om me heen zie dan kan ik het me wel voorstellen.

    Eigenlijk zijn de meeste relaties gewoon helemaal niet zo sterk als men denkt.
     
    Back
    Naar boven