Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

“It's hard for an educated woman to turn her head off. That's part of the joy of being a submissive. None of the decisions are yours. When you can't refuse anything and can't even move, those voices in your head go silent. All you can do, and all you are permitted to do, is feel.”

Komt van een BDSM auteur, Cherise Sinclair. Ik denk dat bovenstaande niet enkel voorkomt binnen het wereldje met het label BDSM.
 
Dit verklaart ergens wel waarom Fifty Shades of Grey zo'n hit was
 
Bij de vrouw is het toch vaak de partner die in de fantasie de verkrachter is. Bij mannen maakt het in de fantasie niet zoveel uit wie ze verkrachten. Ook een wezenlijk verschil.
Leeftijd en geslacht de rest zal inderdaad weinig boeien.

Maar ben ik nu de enige die deze fantasie niet heeft?
 
Ik heb studies gelezen met grote variaties. Tussen de 40%-50% tot wel 90% van de vrouwen had weleens gefantaseerd over onvrijwillige seks.
Volledig overgeleverd zijn aan een dominante man, of zo onweerstaanbaar zijn dat de foute man zich niet langer kan bedwingen en zich wel moet vergrijpen aan haar, of als je tijdens de opvoeding meekrijgt dat intimiteiten iets slechts is of waar niet over gepraat kan worden en je al gauw een slet bent kan volledig gedomineerd worden middels verkrachting ervoor zorgen dat je in ieder geval daar geen schuld aan hebt in de fantasie, even de geile hoer of slet uithangen is natuurlijk prima tussen de lakens maar voor sommigen toch nog wel een drempel. In al deze fantasietjes gaat het niet om daadwerkelijk verkracht te worden door een of andere viespeuk die zichzelf niet onder controle heeft. Tijdens het fantaseren hebben de vrouwen eigenlijk altijd de controle want ze fantaseren tot hoever het gaat enzovoorts. Tegenstribbelen, overmeesterd worden, weinig te zeggen hebben over wat er komen gaat - dat is onderdeel van de fantasie. BDSM mensen weten daar doorgaans wel meer van.

mijn ervaring is dat de meeste vrouwen
Wordt onvrijwillige sex hier niet foutief genoemd ipv de controle afstaan tijdens sex?

Als een vrouw niet wilt dan wilt ze niet. Het is iets anders om de controle los te laten en je over te geven... kan me voorstellen dat dat wel een fantasie is.

Ik ben dan wel een man, maar ik denk dat je wel gelijk hebt. In mijn ervaring is dit ook wel wat veel vrouwen stiekem of niet ook af en toe prettig vinden.

Het heeft eigenlijk niets met verkrachting te maken, want ze geven de macht aan jou als man. Dat is echt precies omgekeerd aan het zonder enige instemming grijpen.
Mooi verwoord.
 
Leeftijd en geslacht de rest zal inderdaad weinig boeien.

Maar ben ik nu de enige die deze fantasie niet heeft?

Ik heb hem ook niet. Maar ik heb regelmatig wel de touwtjes in handen gekregen. Verkrachten zou ik echt niet kunnen, maar als iemand mij vraagt haar er goed van langs tegeven in bed....
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee hoor, in mijn fantasieën zijn alle vrouwen gewillige nymfomanen die alles uit de kast trekken om mij te verleiden en plezieren.
Dat is in het echt toch ook zo?
 
Commercieel/marketing medewerker vandaag ontslag ingediend.... :mad:

Na dat hele köt circus weer gehad te hebben, uiteindelijk 2 goede kandidaten overgebleven.

Ene is jong, 20+, heeft goede relevante achtergrond, is super enthousiast en vanwege leeftijd nog wat meer te 'vormen'.
Ander is 40+, nog betere relevante achtergrond, ook super enthousiast en spreekt meer talen. Echter ook wat duurder.

Nu nog uiteindelijk de juiste keuze maken, neig op dit moment naar nr.2.
 
Ik het echt zit ik zo erg onder de plak dat ik eigenlijk zou willen dat er een nikabgebod was.
 
Echt totaal andere muziek, dan wat ik normaal luister, maar ik ben positief verrast :o.

Ik snap je secret crush wel, ze is best cute
Normaal ook niet mijn genre inderdaad. Beetje weinig gitaren en geschreeuw.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Na dat hele köt circus weer gehad te hebben, uiteindelijk 2 goede kandidaten overgebleven.

Ene is jong, 20+, heeft goede relevante achtergrond, is super enthousiast en vanwege leeftijd nog wat meer te 'vormen'.
Ander is 40+, nog betere relevante achtergrond, ook super enthousiast en spreekt meer talen. Echter ook wat duurder.

Nu nog uiteindelijk de juiste keuze maken, neig op dit moment naar nr.2.
Ligt aan de situatie. Als je naar de hoeren gaat zou ik voor 1 gaan.
 
Back
Naar boven