MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een hele goede morgen
    Zonder een vrouw aan je kop
    Die je dag loopt te verstoren
     
    Eindelijk terug verwarming... Doet wel goed na 1.5 jaar zonder te zitten :kerst:
     
    Vandaag eerste inject laten zetten... Ik prefereerde glute maar de naalden waren niet geschikt daarvoor, dus maar schouder gedaan. Wel behoorlijk last van PIP nu :(

    #griepprik :needle:
     
    Vandaag eerste inject laten zetten... Ik prefereerde glute maar de naalden waren niet geschikt daarvoor, dus maar schouder gedaan. Wel behoorlijk last van PIP nu :(

    #griepprik :needle:

    griepprik gaat toch in je triceps?
     
    Griepprik? Misschien als ik ouder dan 50-55 ben. Zelf 2 gehad en 2 keer echt niet goed bevallen. Daarna niet meer genomen en niet meer zo beroerd geweest ook.
    Wat is jouw overweging om het wel te doen Ano_261020
     
    Griepprik? Misschien als ik ouder dan 50-55 ben. Zelf 2 gehad en 2 keer echt niet goed bevallen. Daarna niet meer genomen en niet meer zo beroerd geweest ook.
    Wat is jouw overweging om het wel te doen Ano_261020

    Ben ermee opgegroeid. Lage weerstand dus heb deze altijd al gehad. Voor mij was het niet meer dan routine/gewoonste zaak van de wereld. Geloof ook niet in al die anti-vaccinatie groepen/argumenten. Ik ben gewoon sneller ziek dan de gemiddelde persoon dus zie het enkel als nuttig.
     
    Ben ermee opgegroeid. Lage weerstand dus heb deze altijd al gehad. Voor mij was het niet meer dan routine/gewoonste zaak van de wereld. Geloof ook niet in al die anti-vaccinatie groepen/argumenten. Ik ben gewoon sneller ziek dan de gemiddelde persoon dus zie het enkel als nuttig.
    Helder.
    Geloof ook niet in al die anti-vaccinatie groepen/argumenten.
    Daar geloof ik ook niet in. Als mensen de eigen kinderen niet willen laten vaccineren, laat ze dan ook maar thuis.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik begin er (nog steeds) niet aan :kerst:
     
    Back
    Naar boven