AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ben gewoon sneller ziek dan de gemiddelde persoon dus zie het enkel als nuttig.
    Ik ook, maar ik heb denk ik maar 2 of 3:keer echt de griep te pakken gehad in mijn leven, dus vind ik het niet zinvol een griepprik te halen.
     
    Allemaal blanke koppies zingend aan de deur. Pittig in de regen. Mochten twee dingen pakken, kinderhand is gauw gevuld. De Haribo en Skittles zakjes waren favoriet.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Vandaag voor het eerst bij een chiropractor geweest, het geluid van mijn krakende wervels/botten bracht mij een extreme euforie :heart:
     
    Allemaal blanke koppies zingend aan de deur. Pittig in de regen. Mochten twee dingen pakken, kinderhand is gauw gevuld. De Haribo en Skittles zakjes waren favoriet.
    Vind je het dan positief dat ze blank waren? Of wat is de toevoeging daarvan.
     
    Allemaal blanke koppies zingend aan de deur. Pittig in de regen. Mochten twee dingen pakken, kinderhand is gauw gevuld. De Haribo en Skittles zakjes waren favoriet.
    Ligt er ook aan waar je woont. Hier is het wel een mix van mensen.
     
    Clean drop.
     
    Ik dacht hieraan???

    1573502966779.png
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Goed om te weten dat ik niet de enige ben van de oude school :)

    Durfde het bijna niet te posten........voelde me al heeeeeeeeel oud hahaha
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    'k Moest ook direct aan Willie Wortel denken, ben tot op beschamende leeftijd lid geweest van de DD.
    Ik vind Galen wel een Willie Wortel.
     
    Sjors en Sjimmie mag je niet vergeten.

    Crush voor Sally.
     
    Back
    Naar boven