AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat er best geouwehoerd mag worden, zeker in de daarvoor bedoelde topics. Komt de sfeer ook ten goede toch! Zit zelf ook op het forum voor grotendeels het vermaak. Zou het vreemd vinden als ik dan zelf punten ging uitdelen voor geouwehoer.
Het wordt wel anders in de serieuze secties. Als dat te ver gaat dan wil ik nog wel eens ingrijpen. maar nogmaals, ik vind ouwehoeren ook leuk en moet ook gewoon kunnen.
 
Ook niet waar, ik heb nergens kritiek op het beleid :roflol:
Ik hoop het voor jou!

1573741841973.png
 
Ik vind dat er best geouwehoerd mag worden, zeker in de daarvoor bedoelde topics. Komt de sfeer ook ten goede toch! Zit zelf ook op het forum voor grotendeels het vermaak. Zou het vreemd vinden als ik dan zelf punten ging uitdelen voor geouwehoer.
Het wordt wel anders in de serieuze secties. Als dat te ver gaat dan wil ik nog wel eens ingrijpen. maar nogmaals, ik vind ouwehoeren ook leuk en moet ook gewoon kunnen.

Je bent naast mod ook niet voor niets relnicht natuurlijk :thumbs:
 
  • Love
Waarderingen: LM
Ik heb een hekel aan Lindsay Lohan. :mad: Strafpunt voor provocatie!

:trollfacex:
 
Ik vind dat er best geouwehoerd mag worden, zeker in de daarvoor bedoelde topics. Komt de sfeer ook ten goede toch! Zit zelf ook op het forum voor grotendeels het vermaak. Zou het vreemd vinden als ik dan zelf punten ging uitdelen voor geouwehoer.
Het wordt wel anders in de serieuze secties. Als dat te ver gaat dan wil ik nog wel eens ingrijpen. maar nogmaals, ik vind ouwehoeren ook leuk en moet ook gewoon kunnen.
Ge hebt relnicht achter jouw naam. Zou een mooie bak zijn als jij niet van ouwehoeren was.
 
Ik zag een statief met 3 verschillende paraplus + een aansluiting voor 30,- op Amazon. Had laatst voor 17,- een statief gekocht, kwam erachter dat m'n diffuser te klein is en dat een paraplu veel beter zal zijn. Dus besteld, retour aangevraagd voor mijn statief... Willen ze het product niet terug, wel het geld terug gekregen :o. Uitstekende service. Fotografie dingen etc
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven