AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vorige week vrijdag Prime tickets voor Sziget festival gehaald & vandaag appartement geboekt :heart:
    Vliegtickets waren dr al voor €80

    kardemompeul IK KAN NIET WACHTEN

    OOO ZALIG. Ik doe er maar weekend hoor, die ene dag dit jaar was mij al een heftige bedoening:D

    :cheer::banana::cheer:
     
    Gvd Bert hap is....
    Ik hap in de cookie dough momenteel . Omnomnom.
    IMG_20191123_153052.jpg
     
    Bestelling op Bulkpowders gedaan met Black Friday sale

    1 kg Whey ( chocolade - mint )
    1 kg Creatine
    1 x BCAA ( Cola )
    1 x Pre workout ( Bessen gemixt )

    De whey is enkel en alleen als smaaktoevoeging voor mijn kwark ( 1 scoop ) en de BCAA is even een lekkere zoete smaak na training , weet dat de werking van BCAA in twijfel wordt getrokken maar vind het gewoon lekker ( na 2 a 2,5 L water tijdens training )
     
    Bestelling op Bulkpowders gedaan met Black Friday sale

    1 kg Whey ( chocolade - mint )
    1 kg Creatine
    1 x BCAA ( Cola )
    1 x Pre workout ( Bessen gemixt )

    De whey is enkel en alleen als smaaktoevoeging voor mijn kwark ( 1 scoop ) en de BCAA is even een lekkere zoete smaak na training , weet dat de werking van BCAA in twijfel wordt getrokken maar vind het gewoon lekker ( na 2 a 2,5 L water tijdens training )
    Heb zelf ook een bestelling gedaan, prijs is erg goed en ook nog 33% korting op volgende bestelling
     
    Bestelling op Bulkpowders gedaan met Black Friday sale

    1 kg Whey ( chocolade - mint )
    1 kg Creatine
    1 x BCAA ( Cola )
    1 x Pre workout ( Bessen gemixt )

    De whey is enkel en alleen als smaaktoevoeging voor mijn kwark ( 1 scoop ) en de BCAA is even een lekkere zoete smaak na training , weet dat de werking van BCAA in twijfel wordt getrokken maar vind het gewoon lekker ( na 2 a 2,5 L water tijdens training )
    Dextro heeft ook een zoete smaak en voegt wel wat toe. Of EEA ipv BCAA.
     
    Straks moet ik er nog aan geloven ook
    20191124_174832.jpg
     
    Back
    Naar boven