Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De eigenaar van de (hardcore) gym waar ik nu train, is BB'er en heeft op het NK gestaan (2e). Ik dacht dat ik 'm serieus kon nemen, totdat ik 'm op Air Max net niet touch-and-go Deadlifts zag doen. Verbaast me toch wel. Verder een topgast! :)
     
    De eigenaar van de (hardcore) gym waar ik nu train, is BB'er en heeft op het NK gestaan (2e). Ik dacht dat ik 'm serieus kon nemen, totdat ik 'm op Air Max net niet touch-and-go Deadlifts zag doen. Verbaast me toch wel. Verder een topgast! :)

    Als ik eerlijk ben denk ik dat er weinig mensen in de gym waar ik kom technisch alles netjes doen, mijzelf inclusief.
     
    Als ik eerlijk ben denk ik dat er weinig mensen in de gym waar ik kom technisch alles netjes doen, mijzelf inclusief.
    Dat maakt me niet uit en ik zal iemand niet zo gauw ergens op aanspreken of belachelijk maken, train zelf wellicht ook niet top, maar sommige dingen vind ik wel frapant. Zoals een ervaren sportman met wedstrijdervaring die op Air Max Deadlift. Het lijkt mij ook gewoon heel oncomfortabel.
     
    Cadeautje van de buurvrouw:
    IMG_20191205_163744.jpg
    Cadeautje voor de buurvrouw:
    IMG_20191205_163749.jpg
     
    Dat maakt me niet uit en ik zal iemand niet zo gauw ergens op aanspreken of belachelijk maken, train zelf wellicht ook niet top, maar sommige dingen vind ik wel frapant. Zoals een ervaren sportman met wedstrijdervaring die op Air Max Deadlift. Het lijkt mij ook gewoon heel oncomfortabel.

    Ik vind het al moeilijk genoeg op normale schoenen :D
     
    Gelukkig de city trip (Parijs) nog niet geboekt
     
    De eigenaar van de (hardcore) gym waar ik nu train, is BB'er en heeft op het NK gestaan (2e). Ik dacht dat ik 'm serieus kon nemen, totdat ik 'm op Air Max net niet touch-and-go Deadlifts zag doen. Verbaast me toch wel. Verder een topgast! :)
    Deadlift altijd 260kg met mijn airmax. Niks mis mee toch? Maar op sokken vindt ik het ook wel fijn
     
    Ik vind het al moeilijk genoeg op normale schoenen :D
    Ik vind het ook lastig met schoenen, daarom DL ik altijd zonder. Zoveel fijner. Squatten doe ik alleen nog maar met PL-schoenen of evt. zonder schoenen.
     
    Deadlift altijd 260kg met mijn airmax. Niks mis mee toch? Maar op sokken vindt ik het ook wel fijn
    Lijkt mij wat onstabiel. Ik heb het liefst een DL-platform en geen schoenen.
     
    Yay, vandaag ging echt lekker meeste major lifts omhoog, alleen even geen pull-ups ivm blessure.

    bp, sq, ohp, bor allemaal omhoog :cool:
     
    Ik heb 2 schoenen die ik heb op de schouw gezet, in de hoop dat ik dubbele buit krijg.

    Je had je schoentje gewoon hier moeten zetten :D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik heb 2 schoenen die ik heb op de schouw gezet, in de hoop dat ik dubbele buit krijg.
    Hier vetrekt hij na vanavond hoor. Je bent rijkelijk laat met je schoen zetten!
     
    Back
    Naar boven