XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik kwam er pas achter dat peperkoek niet ABN was toen ik met iemand uit de supermarkt zocht naar peperkoek, want dat moest ik halen voor thuis. We hebben het niet denk ik zei de medewerker, en ik maar zeggen jawel iedereen heeft het. Eet je in de ochtend, wie kent peperkoek nou niet. Liepen uiteindelijk langs ontbijtkoek en toen werd alles duidelijk. Zund.
    Het is toch echt peperkoek, je zegt toch ook niet ontbijtnoten?
     
    Ik kwam er pas achter dat peperkoek niet ABN was toen ik met iemand uit de supermarkt zocht naar peperkoek, want dat moest ik halen voor thuis. We hebben het niet denk ik zei de medewerker, en ik maar zeggen jawel iedereen heeft het. Eet je in de ochtend, wie kent peperkoek nou niet. Liepen uiteindelijk langs ontbijtkoek en toen werd alles duidelijk. Zund.
    Herkenbaar ja. Ik zeg ook wel eens "ik zuuk het niet vandaag" Dan wordt er ook gevraagd of je iets kwijt bent. Of "aangereden". dat soort dingen.
    Assuming dat ik niet netjes ABN ben opgevoed en een Volendams accent heb :trollface:
    Gelukkig weet ik beter :)
     
    nvm.
     
    Laatst bewerkt:
    Kumke ja. Tas koffie is weer wat kilometers naar beneden, over de Belgische grens.
     
    Paar dagen hutje op de hei gezeten. Leuk maar knettervernoeiend. Gelukkig hebben ze me weer laten gaan. Nu in de gym, probeeen de fut er weer een beetje in te krijgen (gaat niet echt best)
     
    Ik vind het Brabants wel een van de mooiere accenten. Haags vind ik ook nog wel wat hebben, of Rotterdams. Maar de rest van alle accenten zou ik graag op mute willen zetten.
    Hej wat teegn twentenaren?
     
    Ik vind het Brabants wel een van de mooiere accenten. Haags vind ik ook nog wel wat hebben, of Rotterdams. Maar de rest van alle accenten zou ik graag op mute willen zetten.
    Doet me denken aan de goeie ouwe tijd.
     
    Maar nee ik heb de kerstboom niet opgezet
     
    Back
    Naar boven