XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

En toch is het anders als het niet je eigen geld is. Wel leuk, ergens, maar je hebt er aan de andere kant niets aan. Een huis kopen is wat dat betreft spannender.
Voetballers zijn misschien nog wel het meest extreem. Die vervelen zich denk ik ook vaak kapot.
 
Voetballers zijn misschien nog wel het meest extreem. Die vervelen zich denk ik ook vaak kapot.

Topsporters moeten heel veel 'rusten'. Ik ken er - ja, dat is af en toe best saai is mij verteld.

Soms denk ik ook wel eens dat ik me graag wat meer zou vervelen, maar geloof toch niet dat dat te veel zou moeten zijn. Weet niet of ik zonder werken zou kunnen als ik de loterij zou winnen bijvoorbeeld. Jij?
 
Topsporters moeten heel veel 'rusten'. Ik ken er - ja, dat is af en toe best saai is mij verteld.

Soms denk ik ook wel eens dat ik me graag wat meer zou vervelen, maar geloof toch niet dat dat te veel zou moeten zijn. Weet niet of ik zonder werken zou kunnen als ik de loterij zou winnen bijvoorbeeld. Jij?
Nee. Wordt ook niet geadviseerd. Je moet toch iets doen, wat voor werkzaamheden moet je zelf weten. Kan ook een soort dagbesteding zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als je er langzaam aan went is niet werken denk prima te doen, wat denk je BB_?
 
Back
Naar boven