XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gourmetten goed doorgekomen niet veel gegeten. Dat is wel is anders geweest. :cheer:
    Dat is mij niet gelukt, ik heb nog steeds een vol gevoel in mijn buik, nog maar 3 dagen te gaan..... :(
    Maar de eerste dag kerst met familie was relatief gezellig. En ontspannen en dat isbij ons wel een prestatie. Gaat morgen niet lukken ben ik bang.
     

    Wederom prachtig. Maakt m'n dag af. "Kill them with your Kindness", die moet ik onthouden voor op m'n werk.
     
    Laatst bewerkt:
    2 liter bier, biefstuk, patat, groente, toetje, frikandel speciaal en een kaassoufle
     
    Neef van m'n vriend kwam wat babbelen tijdens een familiefeest. Out of the blue zei ik dat ik m wel knap vind en hij gerust eens zou mogen langskomen. Daarna hangt hij de hele avond rond me en verteld plots over een avontuurtje met een maat...

    Gezinsdrama incoming :roflol:
     
    Neef van m'n vriend kwam wat babbelen tijdens een familiefeest. Out of the blue zei ik dat ik m wel knap vind en hij gerust eens zou mogen langskomen. Daarna hangt hij de hele avond rond me en verteld plots over een avontuurtje met een maat...

    Gezinsdrama incoming :roflol:
    Kerst bij de Appalachia hillbilly's.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Neef van m'n vriend kwam wat babbelen tijdens een familiefeest. Out of the blue zei ik dat ik m wel knap vind en hij gerust eens zou mogen langskomen. Daarna hangt hij de hele avond rond me en verteld plots over een avontuurtje met een maat...

    Gezinsdrama incoming :roflol:
    zou je hem aan z’n poepgaatje likken?
     
    Back
    Naar boven