Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Goedenavond DBB'ers en ander gespuis,

    Ik heb besloten mij op te geven voor het kansloze tv-programma, dat ik nog nooit heb gezien en waarvan ik het compleet onzinnig vind dat de publieke omroep het uitzendt en ons belastinggeld daarheen gaat, First Dates, aangezien ik niet echt bang ben open te zijn over mijzelf en niet veel te verbergen heb. Ik verwacht natuurlijk wel enige support. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

    In de vragenlijst is één van de te beantwoorden vragen: "Hoe lang ben je vrijgezel?". Ik kan natuurlijk heel eerlijk opgeven dat ik nog geen 3 maanden vrijgezel ben, maar een leugentje om eigen bestwil geeft mij wellicht meer kans. Dus als ik (sorry Pat) mijn enige relatie van enkele maanden nou even stiekem verzwijg en opgeef dat ik 32 jaar vrijgezel ben, geeft dit mij wellicht een meer kans door de selectie heen te komen. Bovendien varen dergelijke programma's m.i. bij mensen die iets verzwijgen en niet zo saai als ik normaal ben altijd maar eerlijk zijn.

    Hoe denken jullie hierover?
    Nou, toedels.
    Jaaa!!!! Tof Bert. Ik ga sowieso kijken!

    Bokito :pizza::popcorn:
     
    Kun je dan ook wat subtiele DBB-hints erin stoppen? Iets met chocomel en verkoelende dranken? Dat soort dingen.
    Als je nou even een Peter Bond shirt regelt, kan ik reclame maken.
    Helaas ontbrak 'wat is je favoriete boek?' in de vragenlijst.:p
     
    Als je nou even een Peter Bond shirt regelt, kan ik reclame maken.
    Helaas ontbrak 'wat is je favoriete boek?' in de vragenlijst.:p
    Jij bent het type dat gewoon meerdere dates krijgt omdat je zo’n leuke jongen bent :roflol:
     
    Nooit geweten dat ik fans heb. Dat doet mij goed. Ik ga mijn familie maar niets vertellen.
     
    Dat kan geregeld worden. Laat maar weten t.z.t.
    Of gewoon een 'werken bij de Luchtmacht/Defensie'-shirt, zit er misschien nog een gratificatie in.:P
     
    Nooit geweten dat ik fans heb. Dat doet mij goed. Ik ga mijn familie maar niets vertellen.
    Zou het leuk vinden als je op ze minst zegt dat je op een bodybuilding forum zit... Inb4 “gebruik je dan ook van die anaabollluwww”
     
    Zou het leuk vinden als je op ze minst zegt dat je op een bodybuilding forum zit... Inb4 “gebruik je dan ook van die anaabollluwww”
    Dat zou ik niet laten vallen, want dan gaat zo'n producent voordat het wordt uitgezonden dit topic al vinden.
     
    Goedenavond DBB'ers en ander gespuis,

    Ik heb besloten mij op te geven voor het kansloze tv-programma, dat ik nog nooit heb gezien en waarvan ik het compleet onzinnig vind dat de publieke omroep het uitzendt en ons belastinggeld daarheen gaat, First Dates, aangezien ik niet echt bang ben open te zijn over mijzelf en niet veel te verbergen heb. Ik verwacht natuurlijk wel enige support. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

    In de vragenlijst is één van de te beantwoorden vragen: "Hoe lang ben je vrijgezel?". Ik kan natuurlijk heel eerlijk opgeven dat ik nog geen 3 maanden vrijgezel ben, maar een leugentje om eigen bestwil geeft mij wellicht meer kans. Dus als ik (sorry Pat) mijn enige relatie van enkele maanden nou even stiekem verzwijg en opgeef dat ik 32 jaar vrijgezel ben, geeft dit mij wellicht een meer kans door de selectie heen te komen. Bovendien varen dergelijke programma's m.i. bij mensen die iets verzwijgen en niet zo saai als ik normaal ben altijd maar eerlijk zijn.

    Hoe denken jullie hierover?
    Nou, toedels.

    Trots op je!
     
    • Love
    Waarderingen: BB_
    Goedenavond DBB'ers en ander gespuis,

    Ik heb besloten mij op te geven voor het kansloze tv-programma, dat ik nog nooit heb gezien en waarvan ik het compleet onzinnig vind dat de publieke omroep het uitzendt en ons belastinggeld daarheen gaat, First Dates, aangezien ik niet echt bang ben open te zijn over mijzelf en niet veel te verbergen heb. Ik verwacht natuurlijk wel enige support. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

    In de vragenlijst is één van de te beantwoorden vragen: "Hoe lang ben je vrijgezel?". Ik kan natuurlijk heel eerlijk opgeven dat ik nog geen 3 maanden vrijgezel ben, maar een leugentje om eigen bestwil geeft mij wellicht meer kans. Dus als ik (sorry Pat) mijn enige relatie van enkele maanden nou even stiekem verzwijg en opgeef dat ik 32 jaar vrijgezel ben, geeft dit mij wellicht een meer kans door de selectie heen te komen. Bovendien varen dergelijke programma's m.i. bij mensen die iets verzwijgen en niet zo saai als ik normaal ben altijd maar eerlijk zijn.

    Hoe denken jullie hierover?
    Nou, toedels.
    Hey Bert, veel succes met je deelname.

    Deelnemen aan dergelijk programma kan je leven wel voor altijd veranderen.
    Dus als je het hierna te druk krijgt met je groupies en aanhangsels, weet het was leuk je gekend te hebben.
    Wanneer starten ze met filmen?
    Zou dan toch wel wat gaan cutten ervoor.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    8BC618B0-25BB-43D8-BFF8-CBE4353A3513.jpeg
     
    Back
    Naar boven