Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Deadlift warmup begon met 100kg en ging smooth omhoog. Paar sets van 6 platen gedaan vervolgens beastmode geactiveerd en mijn rug en biceps geknalt met een hele hoop geschreeuw
    Kakelkipje kijkt me fronsend aan en leest deze post voor en vraagt zich af wat voor mafkees dit is
    Ik: vast een post van dreamy

    Called it
     
    Mooi bij mijn ouders laten afleveren.
    Gaan weer blij zijn :p
    Screenshot_20200107-054344_Chrome.jpg
     
    Vandaag op de crosstrainer gelopen op normale sportschoenen, dus niet op mn orthopedische schoen en dat ging verrassend goed
    het bevorderd de mobiliteit wel van mn enkel daar ik meer bewegingsvrijheid heb, maar ook de belasting is wel zwaarder natuurlijk zonder fixatie

    Ik ben hier wel blij mee!! :D
     
    Klasgenoten vroegen aan mij of ik die 60 kilo dumbbels kon pressen en dat deed ik dus ook. Ze probeerden het van de vloer omhoog te krijgen maar nee.

    Ik mag 2x per week gratis trainen in die luxe gym tijdens schooltijd dus dat scheelt weer anders moest ik savonds trainen in de drukte.
     
    Klasgenoten vroegen aan mij of ik die 60 kilo dumbbels kon pressen en dat deed ik dus ook. Ze probeerden het van de vloer omhoog te krijgen maar nee.

    Ik mag 2x per week gratis trainen in die luxe gym tijdens schooltijd dus dat scheelt weer anders moest ik savonds trainen in de drukte.
    Patsergedrag
     
    Ik blow een stack, dat is patsergedrag
    Op die VIP-deck met een bitch en een fles, dat is patsergedrag
    Ik bied met je pekie je ho op m'n lap, ik ben op patsergedrag
    Ik stress niet om ladies, chain om m'n nek, ik ben op patsergedrag
    Patsergedrag, dit is patsergedrag
     
    Back
    Naar boven