XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Yeehaw, ik voelde me goed vandaag, dus ik dacht, ik ga voor 100 bp. Dus 3x 100 ging eigenlijk makkelijk. Dus daarna nog 3x 105 gedaan (ok, wellicht niet fantastische vorm, maar mooi wel gehaald). Yes! Mijn dag is goed.
 
Yeehaw, ik voelde me goed vandaag, dus ik dacht, ik ga voor 100 bp. Dus 3x 100 ging eigenlijk makkelijk. Dus daarna nog 3x 105 gedaan (ok, wellicht niet fantastische vorm, maar mooi wel gehaald). Yes! Mijn dag is goed.
Vaak gaat mijn kont omhoog tijdens het benchen om die extra push te geven. Had mijn leven trouwens gered toen ik 1x180 deed zonder spotter. Goed bezig
 
Vaak gaat mijn kont omhoog tijdens het benchen om die extra push te geven. Had mijn leven trouwens gered toen ik 1x180 deed zonder spotter. Goed bezig
Ja, netjes schouders in en borst vooruit. En met je voeten duwen.

180 gaat hem voor mij nooit worden, met of zonder spotter. Ik durfde dit al niet zonder.
 
Ja, netjes schouders in en borst vooruit. En met je voeten duwen.

180 gaat hem voor mij nooit worden, met of zonder spotter. Ik durfde dit al niet zonder.
Nou... het was meer van, 170 kilo ging nogal met snelheid omhoog dus ik dacht ach 10 kilo erbij kan vast niet kwaad. En toen ging het bijna mis
 
Amateur

20200114_205524.jpg
 
Binnenkort 190kg bench press attempt. Even doortrainen en groeien
 
Back
Naar boven