MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag hadden we er dus over gister. Met mijn klas waren we dus bij de sportschool en ik had dus effe 260kg gedeadlift. Mijn klasgenoot zei, gap, bijna heel sportschool keek je aan. Zelf had ik het niet in de gaten. Een oude man keek met mond open ernaar, zo’n andere man zei, klaar ik heb wel genoeg getraind. En een chick keek ook naar mij volgens 2 klasgenoten. Maar had het zelf ook gemerkt toen ik een dame van me klas ging helpen met paar oefeningen.
    Ja mijn dag is vermaakt.
    Tegen 1 van de mannen zei ik tja ik heb goed geslapen vandaag
     
    Vandaag hadden we er dus over gister. Met mijn klas waren we dus bij de sportschool en ik had dus effe 260kg gedeadlift. Mijn klasgenoot zei, gap, bijna heel sportschool keek je aan. Zelf had ik het niet in de gaten. Een oude man keek met mond open ernaar, zo’n andere man zei, klaar ik heb wel genoeg getraind. En een chick keek ook naar mij volgens 2 klasgenoten. Maar had het zelf ook gemerkt toen ik een dame van me klas ging helpen met paar oefeningen.
    Ja mijn dag is vermaakt.
    Tegen 1 van de mannen zei ik tja ik heb goed geslapen vandaag
    Dat was rapper Sjors.
     
    Vandaag hadden we er dus over gister. Met mijn klas waren we dus bij de sportschool en ik had dus effe 260kg gedeadlift. Mijn klasgenoot zei, gap, bijna heel sportschool keek je aan. Zelf had ik het niet in de gaten. Een oude man keek met mond open ernaar, zo’n andere man zei, klaar ik heb wel genoeg getraind. En een chick keek ook naar mij volgens 2 klasgenoten. Maar had het zelf ook gemerkt toen ik een dame van me klas ging helpen met paar oefeningen.
    Ja mijn dag is vermaakt.
    Tegen 1 van de mannen zei ik tja ik heb goed geslapen vandaag
    Jij maakt dingen mee, sodeknetter zeg.
    Ik ben jaloers.
     
    Vandaag hadden we er dus over gister. Met mijn klas waren we dus bij de sportschool en ik had dus effe 260kg gedeadlift. Mijn klasgenoot zei, gap, bijna heel sportschool keek je aan. Zelf had ik het niet in de gaten. Een oude man keek met mond open ernaar, zo’n andere man zei, klaar ik heb wel genoeg getraind. En een chick keek ook naar mij volgens 2 klasgenoten. Maar had het zelf ook gemerkt toen ik een dame van me klas ging helpen met paar oefeningen.
    Ja mijn dag is vermaakt.
    Tegen 1 van de mannen zei ik tja ik heb goed geslapen vandaag

    En laatst vond je het nog zo vervelend als ze vol verwondering naar je zaten te kijken. Duw nog een paar gram in je bil, wie weet gaat de rest dan ook kijken!
     
    Toch even benieuwd @dreamy wat voor opleiding doe je precies? Dacht dat je in de 20 was maar al je verhalen gaan over middelbare school??? :scratch:
     
    Back
    Naar boven