MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waarom ben je dat eigenlijk niet? Weet ik serieus niet???
    Eerlijk gezegd, ik ook niet.
    Duckfaceeeeeee
    1580425395923.png
     
    Grapje eindelijk vond ik jou geen klootzak meer en toen werd je de-modded:(
    Tja, in het begin werden LM en ik wat 'gezocht' door bepaalde leden. Toen deelde, in ieder geval, ik een paar kaarten uit, en die weekban aan jou. Toen ik m'n strepen verloor waren die kaarten allemaal al terug ingetrokken zoals jij als geen ander weet.

    Naar het einde toe prefereerde ik eigenlijk, doorgaans tijdelijke, reactiebans boven kaarten. (i.e. minder kans op een weekban, permban)
     
    Tja, in het begin werden LM en ik wat 'gezocht' door bepaalde leden. Toen deelde, in ieder geval, ik een paar kaarten uit, en die weekban aan jou. Toen ik m'n strepen verloor waren die kaarten allemaal al terug ingetrokken zoals jij als geen ander weet.

    Naar het einde toe prefereerde ik eigenlijk, doorgaans tijdelijke, reactiebans boven kaarten. (i.e. minder kans op een weekban, permban)
    Had jij mij met oud en nieuw nog een waarschuwing Gegeven? :roflol:
     
    Nee dat was daarvoor, die was wel onterecht trouwens.
    Als je niet oprot...

    Je hebt via PM gezegd dat je, ondanks je wellicht rotte hart, blij was dat je geen kaart had gekregen.
     
    • Haha
    Waarderingen: ACE
    Als je niet oprot...

    Je hebt via PM gezegd dat je, ondanks je wellicht rotte hart, blij was dat je geen kaart had gekregen.
    Als ik nu moderator was geweest had je d’r 1 te pakken
     
    Ik gebruik al een tijdje het preparaat Dagravit vitaal 60+. En uh, sinds ik dat gebruik voel ik me veel fitter.
     
    Back
    Naar boven