AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat is toch een maatje van EigenWereld
    Ja de Nederlands recordhouder, ooh wacht ondanks al zijn opscheppen kwam die niet eens in de buurt van een record. Maar hij was ooit zo dichtbij!!!
    Ik voel een beetje spanning op het forum :s
    Wil je mij hiervan verlossen? Het liefst via droge naald tussen mijn billetjes #nohomo

    :roflol:
    Manlets...
     

    Bijlagen

    • 617.png
      617.png
      214,4 KB · Weergaven: 93
    Plastic bekers tho ???
    Ja? Koffieapparaat gebruikt deze?
    Maar als je er wat aan wilt doen?
    Komop dan!

    Heb jij dit bericht getypt in het VLIEGTUIG waar je best vaak in zit? :trollface:
     
    Laatst bewerkt:
    Ja? Koffieapparaat gebruikt deze?
    Maar als je er wat aan wilt doen?
    Komop dan!

    Heb jij dit bericht getypt in het VLIEGTUIG waar je best vaak in zit? :trollface:

    De drie keren per jaar dat ik wél vlieg vallen in het niets als er gekeken wordt naar de impact die mijn levensstijl verder heeft op het milieu. Optioneel met de kano naar Tokyo is ook weer zo wat.

    Soort gelijke koffieapparaten accepteren ook eigen mokken, drinkt ook veel lekkerder dan die plastic meuk. Tevens heeft het ook gezondheids voordelen (aangezien plastic niet per definitie gemaakt is om op die manier gebruikt te worden), net als Spa flesjes hervullen.

    plastic-you-like-more-waste-pollute-the-earth-meme-55579.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    De drie keren per jaar dat ik wél vlieg vallen in het niets als er gekeken wordt naar de impact die mijn levensstijl verder heeft op het milieu. Optioneel met de kano naar Tokyo is ook weer zo wat.

    Soort gelijke koffieapparaten accepteren ook eigen mokken, drinkt ook veel lekkerder dan die plastic meuk. Tevens heeft het ook gezondheids voordelen (aangezien plastic niet per definitie gemaakt is om op die manier gebruikt te worden), net als Spa flesjes hervullen.
    Van die 3x per jaar vliegen kan ik veel koffie drinken.
     
    Owh dear... the climate hippies are here!

    Verstop je geitewollen sokken!
     
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.
     
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.
    Ja die bekertjes komen er toch wel uit als het niet bij ons is dan wel bij de buren.

    Toegegeven het zou wel beter zijn als iederéén zijn eigen mok had. Maar het is vrijdag dus dan weet je het wel.
     
    De drie keren per jaar dat ik wél vlieg vallen in het niets als er gekeken wordt naar de impact die mijn levensstijl verder heeft op het milieu. Optioneel met de kano naar Tokyo is ook weer zo wat.

    Soort gelijke koffieapparaten accepteren ook eigen mokken, drinkt ook veel lekkerder dan die plastic meuk. Tevens heeft het ook gezondheids voordelen (aangezien plastic niet per definitie gemaakt is om op die manier gebruikt te worden), net als Spa flesjes hervullen.
    Tenzij je in een hutje in het bos zelfvoorzienend leeft zou ik daar niet zo zeker van zijn.
     
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.

    Als ik het goed begrijp, vlieg jij 3x per jaar toch wel? Dan heb je vast ook wel wat gezien van de wereld? Dan weet je ook dat elders veel meer te doen
    is ivm recyclage, afvalwerking, enzo verder dan hier liggen zeuren over een plastic beker wat netjes gerecycleerd gaat worden.
     
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.

    Geloof niet zo in dat CO2 'compenseren'
     
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.
    Eerlijk, ben je 16?
    Report mij maar voor fake stats. Laatst opgemeten ben 175 cm zonder schoenen.
    Aai gecondoleerd dat wordt naar de hoeren gaan.
     
    Back
    Naar boven