MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Onzekere dikke skinny Saik
    giphy.gif
     
    Soort gelijke koffieapparaten accepteren ook eigen mokken, drinkt ook veel lekkerder dan die plastic meuk. Tevens heeft het ook gezondheids voordelen (aangezien plastic niet per definitie gemaakt is om op die manier gebruikt te worden), net als Spa flesjes hervullen.
    Eigen mokken kosten initieel aanzienlijk meer grondstoffen energie om ze te maken en transporteren, daarnaast verbruik je water en zeep bij het schoonmaken. Herbruikbare mokken zijn daarnaast vaak geen lang leven beschoren in fabriekskantine waardoor wegwerpbekers onder de streep weleens de beste optie kunnen zijn.

    Het hervullen van Spa flesjes heeft een heel probleem dan het gebruiken van wegwerpbekers
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.
    Ten eerste vliegen vliegtuigen alleen als het financieel rendabel is, dus zullen er tickets gekocht moeten worden en ten tweede is CO2 compensatie een corrupte handel van CO2 uitstoot rechten of bomenkap die toch al niet had plaatsgevonden.
     
    Durft of wilt. Jou mening doet er niet zo toe. Onzekere dikke skinny Saik

    Niet jokken. Je zei zelf dat je jouw shape niet waardig genoeg vond om te posten = onzeker.

    Maar ik ben wel zeker genoeg om over mijn onzekerheden uit te komen.
     
    Zijn jullie allemaal ongesteld ofzo?
     
    Is denk ik tijd dat ik mod wordt en kaarten ga uitdelen.
     
    Kisten vertrekken toch wel en per passagier kan je tegenwoordig ook CO2 compenseren, wat erger is zijn al die onzinnige 2 daagje steden trips met budget airlines zoals RyanAir en easyJet.
    CO2 compensatie is puur en alleen voor een beter imago van het bedrijf en een betere cash flow....
     
    Is GetBig XXL niet die "kneus" die Bert ging bashen? IEDEREEN OP DIT FORUM HAAT JE

    Ik zal je even bijpraten.

    Eerst was er een Pat, die vond het leuk om met een maagd te spelen>Bert. Dit liep dood, toen kwam ze terug als geile poes CatWoman. Viel al snel door de mand. Desondanks had ze met dit alias al genoeg contacten weten te leggen. Waaronder het jochie van 25 die geen foto's plaatst. Toen kwam er een Kameel. De kameel vroeg aan Pat die inmiddels Cringy was, wat voor werk doe jij? Hierop volgde huisvrouw, weduwe, van alles, maar niets wat logisch klonk aangezien ze wel een boerderij wou kopen. Toen kwam haar boze puber even laten zien dat hij man genoeg was voor zijn 13 jaar oudere vriendinnetje. Hoe durf je naar de professie van mijn vrouw te vragen? Ik kom je opzoeken, ik weet je adres, ik ga de gevangenis in, kijk maar uit met je zwangere vriendin!! Kameel maakte er nog wat grapjes over, maar vind meneer wel een grote grap vanwege zijn praatjes.

    Zo dat was het. Ik ga boodschappen doen.
     
    Maar wat voor werk doet pat nou dan? Is toch niet erg wat het is maar om er zo geheimzinnig over te doen trekt het juist de aandacht.
     
    Back
    Naar boven