MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Foto van je zus?
    DB944C1E-B83F-4767-98E1-C3E70DA9F3DA.png
     
    De vredespijp is gerookt jongens, ik vind Sanca Saxon weer liev <3

    Alle onzekerheid vanuit mijn kant kwam door mijn 11cm, sorry daarvoor. Ik moet toch ergens voor compenseren aangezien het mentaal slecht met mij gaat. <3

    Big luv The Beast

    Misschien word je daar dan eindelijk ook wat verstandiger en sympathieker van in je reacties.

    :windup:
     
    je mag dan ziek in je hoofd zijn , toch ben je best symphatiek
    Vreemd genoeg zijn er buiten dit forum echt mensen die mij mogen :dunno: Ik kreeg vorige week zelfs een SBD belt (ter waarde van €220) omdat ik 5 mensen binnen mijn vereniging al maanden gratis coach. RFFNCK <3
    Misschien word je daar dan eindelijk ook wat verstandiger en sympathieker van in je reacties.

    :windup:
    Nou niet het onmogelijke vragen... ik snap dat het allemaal complex is voor een 16 jarige zonder rijbewijs, maar er is een bepaalde dynamiek binnen dit forum die je moet begrijpen.
     
    (drool)
     

    Bijlagen

    • bootje.jpg
      bootje.jpg
      158,8 KB · Weergaven: 103
    • Love
    Waarderingen: ACE
    Nou niet het onmogelijke vragen... ik snap dat het allemaal complex is voor een 16 jarige zonder rijbewijs, maar er is een bepaalde dynamiek binnen dit forum die je moet begrijpen.

    Gelukkig is alles wat je online leest waar (of in je eigen werkelijkheid, mag natuurlijk ook).
     
    Back
    Naar boven