AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik moest gisteren met mijn nichtje van drie mee naar de kapper omdat haar haren geknipt moesten worden. Dus wij aan het wachten in de wachtruimte totdat mijn nichtje aan de beurt is en op dat moment loopt een buffe maar vrije kale turk binnen. Vroeg mij al af waarom je bij de kapper zit als je bijna kaal bent, maar ze deden daar ook aan lichaamshaar trimmen (wist ik nog niet). Terwijl ik mij afvroeg waarom hij bij de kapper zat, bleef ik hem aankijken, en hij las rustig verder in zijn zelf meegenomen tijdschrift over bodybuilders (best wel gay al die mannen in slipjes) terwijl hij aan het wachten was. Ik wilde vragen wat hij kwam doen, maar kwam niet goed op de woorden.

    Na een paar minuten begint mijn nichtje te huilen, en ik probeer haar te kalmeren, want ik wilde niet dat zij deze met steroïde overladen turk zou storen (ik had eens iets gelezen over roid rage), maar ze wilde maar niet stoppen. Al snel staat hij op en komt naar ons toe. Hij begint met zijn handen door de haren van mijn nichtje te gaan en kalmerend fluistert hij zijn deadlifts van afgelopen training in haar oren ''260kg - lightweight baby''. Hij vraagt aan mij wat er aan de hand is met haar. Ik zeg hem dat ze waarschijnlijk honger heeft. Hij legt ondertussen zijn tijdschrift over bodybuilders neer, pakt mijn nichtje op en doet zijn shirt omhoog. Hij begint haar borstvoeding te geven midden in de kapperszaak. Chille gast wel, heel relaxed eronder.
     
    Gister PR gezet op de deadlift (260kg) daarna een of andere hollander mn schijven laten opruimen.

    Ohja ook nog geneukt achteraf.

    Holy moly. He's back!
     
    Onder 1 gram is natural
    dan ben ik nooit enhanced geweest ! thanks bro eindelijk natty ^^ edit op mijn expirimenten met bold en primo na dan :P en test telt niet want dat maak je zelf ook
     
    • Like
    Waarderingen: Apw

    Bijlagen

    • 7833578A-E6FB-43FA-BDBE-A8A0463D6138.jpeg
      7833578A-E6FB-43FA-BDBE-A8A0463D6138.jpeg
      74,6 KB · Weergaven: 110
    Heeft basic fit nou die its friday gozer gestrikt voor hun reclame?
    afcf5369-dda2-468a-802e-fef59a2b75f0.png
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Nee, ze lijken gewoon allemaal op elkaar.

    :fluit:
     
    • Haha
    Waarderingen: ACE
    Back
    Naar boven