Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Lekker zitten genieten van de burenruzie met een kopje thee.

    “KOM DAN, KOM DAN, ALS JE EEN MAN BENT DOE JE DIE DEUR OPEN”
     
    lol wut.png
     
    Lag kwart over 2 vanmiddag weer in m'n nest en ben pas om 16:30 ofsow weer wakker geworden :eek:

    Nu ontbijt maken (havermoutpap) en een kop thee en dan naar de gym...
     
    Had een slachtoffer gevonden om eens een bloedafname te oefenen. In m'n enthousiasme de knelband vergeten te verwijderen op het eind. Bloedbadje :roflol:

    :thumbup:
    Ik mocht na m'n theorie venflon prikken oefenen op een van de militairen op m'n afdeling. Schijt zenuwachtig .. met trillende handjes ader aangeprikt. Zat in 1keer maar dat moet pijn gedaan hebben. En hij maar zeggen dat het goed ging :roflol:

    Daarna wel een van m'n favoriete verpleeg technische handeling geworden.
     
    Had een slachtoffer gevonden om eens een bloedafname te oefenen. In m'n enthousiasme de knelband vergeten te verwijderen op het eind. Bloedbadje :roflol:

    :thumbup:

    Hier ooit eens een oppervlakkige, geklapte ader gehad.
    De afnamekamer was ook half herschilderd :roflol:.
     
    Ik mocht na m'n theorie venflon prikken oefenen op een van de militairen op m'n afdeling. Schijt zenuwachtig .. met trillende handjes ader aangeprikt. Zat in 1keer maar dat moet pijn gedaan hebben. En hij maar zeggen dat het goed ging :roflol:

    Daarna wel een van m'n favoriete verpleeg technische handeling geworden.
    Sterk dat het meteen lukt!

    Merk dat de dingen waar je vooraf wat zenuwachtig voor bent en toch goed lopen het leukst blijven om te doen.
    Hier ooit eens een oppervlakkige, geklapte ader gehad.
    De afnamekamer was ook half herschilderd :roflol:.
    Daar sta je dan met je handschoentjes en minikompresjes terwijl het bloed in het rond vliegt :roflol:
     
    Zeker waar!

    Sowieso die handelingen zijn gewoon leuk :dunno:
    So true.

    Vind wondzorg tot nu toe één van de leukste handelingen. Observeren, classificeren, nadenken over wat je gebruikt en hoe je het aanpakt...
     
    Vind wondzorg tot nu toe één van de leukste handelingen. Observeren, classificeren, nadenken over wat je gebruikt en hoe je het aanpakt...
    Ja, die is ook altijd mooi om te doen!
     
    Had een slachtoffer gevonden om eens een bloedafname te oefenen. In m'n enthousiasme de knelband vergeten te verwijderen op het eind. Bloedbadje :roflol:

    :thumbup:
    Bij mij is eens een lies katheder losgekomen en toen lag ik letterlijk in een grote plas bloed :o
     
    Loop ik vanmiddag over straat, komt er één van andere krullenbol op een scootmobiel voorbijrijden. Trekt wat streepjes op het asfalt, maakt een paar wheelies. Duidelijk van padje af. Hij was wel buff trouwens en had goeie poten.
     
    Loop ik vanmiddag over straat, komt er één van andere krullenbol op een scootmobiel voorbijrijden. Trekt wat streepjes op het asfalt, maakt een paar wheelies. Duidelijk van padje af. Hij was wel buff trouwens en had goeie poten.
    Liep?
     
    Loop ik vanmiddag over straat, komt er één van andere krullenbol op een scootmobiel voorbijrijden. Trekt wat streepjes op het asfalt, maakt een paar wheelies. Duidelijk van padje af. Hij was wel buff trouwens en had goeie poten.
    ik ben niet van het padje af :P
     
    Loop.

    Een beschrijving van het verleden in de tegenwoordige tijd is een beproefd middel om het dramatisch effect van de boodschap te verhogen. Twee voorbeelden:
    1. Loop ik gisteren in Utrecht, zie ik daar mijn vroegere buurvrouw fietsen!
    2. (Ik zal het nooit meer vergeten, ook al is het lang geleden ...) We zijn net drie dagen in Frankrijk aan het kamperen. Dan barst de hemel open. Hele campings spoelen weg ...
    Het tijdstip van de beschreven handeling hoeft dus niet per se te worden uitgedrukt door het werkwoord; dat kan ook door middel van een bijwoordelijke bepaling van tijd (zoals gisteren in voorbeeld 1) of de context (voorbeeld 2).

    Het gebruik van de tegenwoordige tijd om een gebeurtenis in het verleden te beschrijven, wordt met een Latijnse term vaak praesens historicum genoemd (ook gespeld als presens historicum).
     
    Back
    Naar boven