Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 25 jarige jonge "vermoedelijk" dood door een mix van melanotan, tren, test en hgh
    Totaal geen bewijs dat hij daadwerkelijk daaraan is overleden en hoe precies.
    Thanks, weet ik dat ik die zever kan skippen.
     
    25 jarige jonge "vermoedelijk" dood door een mix van melanotan, tren, test en hgh
    Totaal geen bewijs dat hij daadwerkelijk daaraan is overleden en hoe precies.
    nee klopt medische gegevens mogen ook niet openbaar gemaakt worden , ik ga het spul er niet de schuld van geven zal wel zijn aanzienlijke steentje hebben bijgedragen icm met bv een aangeboren kwaal .
    In zekere zin is dit niet verkeerd want er word ook zomaar maar wat weg gespoten en geslikt zonder enige sjoege van wat het op lange termijn doet
     
    Zo´n programma heeft ook helemaal niet als doel een duidelijk wetenschappelijke onderbouwing te leveren en met onderbouwde conclusies te komen. Het feit dat het op de commerciële omroep komt, zegt sowieso al genoeg (daarmee zeg ik niet dat alles op de NPO wel hout snijdt trouwens).

    Hier wel een onderbouwd verhaal en sterfgeval. Gaat wel om een single case op hoge dosis, dus geen dubbel geblindeerd gerandomiseerd onderzoek:

     
    Zo´n programma heeft ook helemaal niet als doel een duidelijk wetenschappelijke onderbouwing te leveren en met onderbouwde conclusies te komen. Het feit dat het op de commerciële omroep komt, zegt sowieso al genoeg (daarmee zeg ik niet dat alles op de NPO wel hout snijdt trouwens).

    Hier wel een onderbouwd verhaal en sterfgeval. Gaat wel om een single case op hoge dosis, dus geen dubbel geblindeerd gerandomiseerd onderzoek:

    dank je dat je mijn subtiele troll naar de klote helpt :P mee je logika jonguh
     
    Bestond dit vroeger maar, echt mooi dit:)


    wovano : maak jij ook filmpjes voor je leerlingen?:P
     
    Bestond dit vroeger maar, echt mooi dit:)


    wovano : maak jij ook filmpjes voor je leerlingen?:P
    Die Indiër die je altijd om 3 uur s’nachts vond en het nog gewoon uit kon leggen is degene die eigenlijk mijn havo diploma verdient :roflol: :roflol:
     
    Die Indiër die je altijd om 3 uur s’nachts vond en het nog gewoon uit kon leggen is degene die eigenlijk mijn havo diploma verdient :roflol: :roflol:
    Ik deed m'n Master naast m'n fulltime baan en was toen regelmatig in het buitenland voor m'n werk, waardoor ik de meeste colleges heb moeten missen. Online terugkijken zou echt top geweest zijn,
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven