MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn buurman heeft een grote container met kartonafval. Tijdens de storm gisteren vloog het karton uit die bak langs alle kanten omdat de klep defect is. Ik heb die container dan maar op zijn zijde gelegd met de opening tegen een muur, omdat hij niet thuis was. Zo kon de wind er niet meer aan.

    Hangt er vandaag een groot bord met tekst dat hij mij op camera heeft en klacht gaat neerleggen bij de politie. Ze zullen hem graag zien komen :roflol:
     
    mitsymo :D
    20200210_130822.jpg
     
    Interessante training en lekker eten :D. Geen broodjes hier, volledige menu gekregen: Tomatensoep, zonnevis met beurre blanc of entrecote met bearnaise, fondant aardappel en winter groentjes, en een gigantische Damme blanche. Ik ga hier nog trainingen volgen in bulk season :roflol:.
     
    Ik hoorde helaas niet zulke enthousiaste verhalen over de tompouce :( Had me er echt op verheugd dus ben benieuwd naar het eindoordeel
     
    Mijn buurman heeft een grote container met kartonafval. Tijdens de storm gisteren vloog het karton uit die bak langs alle kanten omdat de klep defect is. Ik heb die container dan maar op zijn zijde gelegd met de opening tegen een muur, omdat hij niet thuis was. Zo kon de wind er niet meer aan.

    Hangt er vandaag een groot bord met tekst dat hij mij op camera heeft en klacht gaat neerleggen bij de politie. Ze zullen hem graag zien komen :roflol:
    Nouja precies dit bericht terug mailen gwn
     
    Ik heb ze beiden gisteren gegeten, maar ik vond ze tegenvallen. Ik vind perzik en aardbei nog altijd het lekkerst.
    dank u voor uw input , word in overweging genomen ^^
     
    Back
    Naar boven