XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als je die fles zoekt ..die staat in de garage
    Je verward mijn werkkamer met de garage...
    IMG_20200218_184007.jpg
     
    8 schijven van 5 kg valt toch wel mee.
     
    Gisteren ps3 weer aangesloten na weet ik hoelang geleden. Heerlijk paar potjes black ops 2 gedaan en wat mw3. Heerlijke cods zijn dat
    Zitten die servers niet vol met gemodde lobbies?
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Zitten die servers niet vol met gemodde lobbies?
    Deels wel jammergenoeg, domination is 9/10 keer gewoon vol met hackers. Party games, search and destroy, demolition etc zijn gewoon niet genoeg mensen voor. Maar TDM of F4A zijn echt goed te doen.
     
    Cod 2 en cod 4 (promod) waren de shit, daar heb ik echt te veel uur in gestoken :o. 'S avonds night cups spelen om een ts3 server te winnen of voor wat gaming gear (wat ze dan uiteindelijk niet opstuurden :roflol:).

     
    Cod 2 en cod 4 (promod) waren de shit, daar heb ik echt te veel uur in gestoken :o. 'S avonds night cups spelen om een ts3 server te winnen of voor wat gaming gear (wat ze dan uiteindelijk niet opstuurden :roflol:).

    Toggle tussen /com_maxfps 125 en 250 voor de ultieme strafes.

    HOW DID YOU GET SO FAST AT THE BOMB SIDE???
     
    Toggle tussen /com_maxfps 125 en 250 voor de ultieme strafes.

    HOW DID YOU GET SO FAST AT THE BOMB SIDE???
    Die engine was geniaal. Wall running, strafes en bouncen door de map heen. Nadat cod4 dood is gebloed ben ik nog overgestapt naar csgo, maar daar mis ik die super satisfying movement wel.

     
    Die engine was geniaal. Wall running, strafes en bouncen door de map heen. Nadat cod4 dood is gebloed ben ik nog overgestapt naar csgo, maar daar mis ik die super satisfying movement wel.

    Ik had echt extreem goeie movement altijd. CSGO heb ik af en toe wel eens gespeeld maar ik hou van iets sneller. Laatst is er nog wel een promod toernooi geweest.
     
    Spelen jullie momenteel nog een schietspel?

    Eerder speelde ik altijd Warrock, En Cod 2.

    Maar CSGO vind ik echt 3x niks.
     
    Cod is verneukt door elk jaar een release te doen. Ik zou echt wel 2 tot 3 jaar kunnen wachten op een nieuwe release. Helemaal met cod4 en mw2.
     
    Ik had echt extreem goeie movement altijd. CSGO heb ik af en toe wel eens gespeeld maar ik hou van iets sneller. Laatst is er nog wel een promod toernooi geweest.
    Mijn movement was wel prima, maar had niet op elke map stable 250 fps, dus dat maakte het soms wat lastiger :o . Klopt! Die nationscup was een tijd terug, deden best wel wat oude pro's aan mee. Volgensmij heeft phantasy nog wat video's daarvan geupload.

    CSGO mag wel wat sneller, maar helaas is er geen goed alternatief. Speel dat spel meestal twee maanden en dan quit ik weer. Toevallig afgelopen kerst weer begonnen nadat ik het twee jaar niet heb aangeraakt...
     

    Abdullah Mohammad woont samen met zijn gezin in de Syrische provincie Idlib, het laatste bolwerk van rebellen en jihadisten. De man maakt van de gruwelijke explosies een spel om zijn 3-jarige dochter Salwa te beschermen tegen een trauma. Zijn oplossing wanneer er een bom valt? Samen met het meisje luidkeels lachen, zo is te zien in een video.

    Een lichtpuntje in alle chaos. :(
     
    Back
    Naar boven