Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • vanochtend een stukje gecruisd in mijn waggie samen met MrDroeftoeter ,op het laatst mocht hij ook een stukje rijden,
    alleen het in en uitstappen ging wat moeilijk voor mijn broeder,kon het niet laten om dit te filmen
     
    Laatst bewerkt:
    Dit fleurt m'n dag wel wat op.
    Robin
    IMG_20200229_154052.jpg
     
    Wat zijn dit voor stemmenronsel praktijken. Verwacht je nu dat mensen gaan stemmen op iemand die ze niet kennen, en vermoedelijk de concurrentie ook niet, zonder argument waarom ze iemand het beste vinden?
    Stemmenronselpraktijken is één woord.
     
    Stemmenronselpraktijken is één woord.
    BB_ ik heb alvast een trein kaartje richting Polen voor je gekocht ff een paar maandjes harde arbeid en verplicht cutten :P
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    Lekker getraind en net de pindasaus gemaakt voor de gado-gado vanavond. Een beetje rijstnoedels met een berg kool, sperziebonen, wortel, taugé en komkommer met Veel eieren , satesaus en gefrituurde uitjes bovenop. Hmmmmm.
     
    BB_ ik heb alvast een trein kaartje richting Polen voor je gekocht ff een paar maandjes harde arbeid en verplicht cutten :P
    In Polen kan je je voor een habbekrats heerlijk voleten... dsu dat cutten is zeker niet verplicht!! :D
     
    ik stuur hem naar een" speciaal dbb heropvoedings kamp "
    Dbb-heropvoedingskamp is één woord, dus je mag met me mee. Ik heb een voordeelurenabonnement, dus je kan met korting met mij mee reizen.
     
    Dbb-heropvoedingskamp is één woord, dus je mag met me mee. Ik heb een voordeelurenabonnement, dus je kan met korting met mij mee reizen.
    cool ik tref je morgen om 10 uur ^^
     
    Ik ben nu i feel pretty aan het kijken op Netflix met Amy shumer , heerlijke film, voordeel van alleen thuis zijn, kan ik baggerzooi kijken
     
    Back
    Naar boven