XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was die refeed met 'schone' voeding? Op 800-900 kcal per dag krijg je vrijwel zeker tekorten aan verschillende micronutriënten, dus die refeed moet echt wel spot on zijn wil je je gezondheid niet ondermijnen..
    Langer dan vier weken moet zoiets ook niet duren, het is echt ondervoeding in optima forma. VVM verlies lijkt mij ook onvermijdelijk
    Was (merendeel :o) clean (+ je neemt sowieso elke dag een multivit, calcium, magnesium, omega's,..). Hoelang het "mag" duren ligt aan je vetpercentage, ik mocht bijvoorbeeld 6 weken. Lees het boek als je niet weet (en wilt weten) wat het inhoudt :dunno:
    "With that realization made, I figure that the least that can be done is to make sure that such crash diets are done as safely and as intelligently as possible. Using nutritional science and research, we can develop a crash diet that isn’t totally stupid, that will be safe and sane (within the limits of crash dieting) at least compared to everything else that’s out there.Trust me, there’s a lot of really dumb ways to lose weight fast out there. All vegetables, all fruit, nothing but broth, that cabbage soup thing, just a lot of stupid, stupid shit. This book isn’t such an
    approach. It relies on cutting edge nutritional science to ensure that rapid weight/fat loss is accomplished as effectively and safely as possible. I’d be lying if I said it was an easy diet, but it is an effective one."
     
    Laatst bewerkt:
    En is het dan ineens “cutting edge”?
     
     
    8A31E41F-8338-4853-B3D7-85A9DB3876DF.jpeg
    Morguh.
     
    https://toofab.com/2020/03/02/youtuber-fills-bathtub-with-orbeez-destroys-neighborhood-sewage-system

    TLDR: een jongen die orbeez in zn bad groter heeft laten maken en uiteindelijk wilde doorspoelen, wat resulteerde in het overstromen van die dingen in de wc en wasbak. probeerde het met een stofzuiger op te zuigen, ging de stofzuiger kapot :roflol: hele wijk had last van die orbeez. het doorspoelen met zout bij zn wasbak werkte totdat er poep uit zn wasbak kwam:roflol::roflol::roflol: omdat de hele wijk er last van kreeg ging de politie het onderzoeken

    alles voor de YouTube Fame!
     
    https://toofab.com/2020/03/02/youtuber-fills-bathtub-with-orbeez-destroys-neighborhood-sewage-system

    TLDR: een jongen die orbeez in zn bad groter heeft laten maken en uiteindelijk wilde doorspoelen, wat resulteerde in het overstromen van die dingen in de wc en wasbak. probeerde het met een stofzuiger op te zuigen, ging de stofzuiger kapot :roflol: hele wijk had last van die orbeez. het doorspoelen met zout bij zn wasbak werkte totdat er poep uit zn wasbak kwam:roflol::roflol::roflol: omdat de hele wijk er last van kreeg ging de politie het onderzoeken

    alles voor de YouTube Fame!
    Wat is een orbeez?

    Edit, artikel gelezen :roflol:
     
    loodgieter voor iedereen op zijn kosten
     
    mijn zoontje was gaan vissen zonder mijn weten , zijn spinhengel en vistasje was weg . loop naar buiten om te zien waar hij was : stond hij zelfstandig een snoekie te drillen en landen met een kieuwgreep . heb hem op zijn flikker gegeven en meteen ook een compliment gegeven voor het landen van de vis dmv de kieuw greep .en als beloning 3 dagen bank dienst met zijn jongste zusje
     
    mijn zoontje was gaan vissen zonder mijn weten , zijn spinhengel en vistasje was weg . loop naar buiten om te zien waar hij was : stond hij zelfstandig een snoekie te drillen en landen met een kieuwgreep . heb hem op zijn flikker gegeven en meteen ook een compliment gegeven voor het landen van de vis dmv de kieuw greep .en als beloning 3 dagen bank dienst met zijn jongste zusje
    Hahaha geweldig, wat is bank dienst?
     
    Hahaha geweldig, wat is bank dienst?
    3 dagen met zijn zusje op de bank zitten terwijl zijn zusje hem voorleest uit whatever ze te pakken krijgt ( mijn dochtertje kan nog niet lezen en lult dus maar wat ) :p hij heeft daarbij ook een gezonde afkeer voor zijn zusje heheheh
     
    Back
    Naar boven