MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Trends
    https://twitter.com/settings/trends

    1
    ·
    Trending
    Goedemorgen
    2.843 Tweets

    2
    ·
    Trending
    #Helmond


    3
    ·
    Trending
    #zeiklozevrijdagavond
    2.455 Tweets

    4
    ·
    Trending
    #boekenbal


    5
    ·
    Trending
    #forpec


    vanwege 2 fikkies :roflol:
     
    Hey DJ, kom erbij.
    Heb het gevoel dat het een gezellige dag zal zijn vandaag.
     
    Zo jongens, ik ga lekker veel vreten vanochtend en dan 65 km op de racefiets een beetje kcal verbranden in de zon. En dan vanavond weer bunkeren.
     
    Zo jongens, ik ga lekker veel vreten vanochtend en dan 65 km op de racefiets een beetje kcal verbranden in de zon. En dan vanavond weer bunkeren.
    Klinkt goed!
    Groetjes aan de vrouw en kids.
     
    Eindelijk eens een goede(hard)looptraining. Trainen voor de 2400 m.Heel mss haal ik mn doel nog.
    Plan was om tegen eind april klaar te zijn voor de 2400m maar omdat ik 14 april geopereerd word heb ik het moeten verplaatsen naar 23 maart. 1.5 maand trainen is wat kort.

    Dit was op een niet ideaal parcour. Valsplat,stukken licht bergop,stukken onverhard (boomschors)Modderplekken waar je in weg glijd.
    Het had bijna in het topic wat heeft jouw dag verpest gestaan. Laatste 200 m tijdens de spurt bijna op mn bek gegaan door zo een modderplek.Net kunnen rechtblijven.

    Heb op 97% gelopen. Beetje braakneigingen op het laatste net niet echt moeten kotsen dus kan nog iets vlugger.

    Op een ideaal parcour zoals dat van 23 maart en op 100% kan ik mss nog 10 sec beter. Heb dat parcour wel al een tijd niet meer gelopen. Doseren wordt dus moeilijk.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven