MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (54 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Er zit inderdaad veel verschil per model.

    Ik vind betrouwbaarheid wel een van de belangrijkste aspecten, aangezien ik een tyfushekel heb aan allerlei klachten met de auto, pech langs de weg en een garagebezoek inplannen, onverwachte kosten etc.
    En per motor ook heel erg.

    Ja zeker wel, maar tis ook maar net wat je zoekt.
    Als je heel graag een bepaalde auto met een motor wilt omdat je verlieft bent op het ontwerp en de motor fijn vind, dan is betrouwbaarheid minder belangrijk.
    Als je een auto wilt die je elke dag van A naar B brengt maar geen harde piepie van hoeft te krijgen koop je iets anders.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Gesproken als een echte alfa fan :o

    Tot zo ver weinig issues gehad, alleen kapot uitlaatspuitstuk maar dat was mijn eigen schuld.
    1x storingslampje van de motor, uitgelezen, niks bijzonders, nooit meer teruggezien.

    Ik heb die auto ook niet gekocht omdat ik een super betrouwbare auto wilde.
    Ik heb deze auto gekocht omdat ik der zonder moeite op een vrije dag 2.5 uur aan kan poetsen, om vervolgens een rondje te rijden, de radio zacht zet zodat ik de motor mooi kan horen als die de 7000 RPM haalt en dan nog eventjes een paar mooie foto's maak bij de zonsondergang.

    Zullen ongetwijfeld nog wel issues komen, en de eerste rekening van €1000 onderhoudt heb ik al gehad na 5 maanden eigenaar te zijn.
    Daar hou je rekening mee als je die auto koopt.

    Japanners zijn top, love mazda! De nieuwe 3 vind ik nice

    Leuke wagens, maar de RX8 is dan een goed voorbeeld dat merk niet alles zegt over betrouwbaarheid.
    Super vette wagen maar als je de 200.000KM haalt zonder nieuwe motor is het een wonder.
     
    Gebaseerd op? Je lult zomaar wat

    Audi's zijn echt de grootste poep auto's onder de Duitse merken. Meest baggere motor ever. Lekker centjes uitgeven aan een stuk blik dat om de haverklap een garage nodig heeft. In welk jaar leven we, 1998?

    Gebaseerd op ervaring.

    Als je een auto koopt voor betrouwbaarheid ben je niet echt een auto fan.

    Daarbuiten is de factor van individuele modellen en motoren belangrijker.

    Definieer auto fan.
    0510019_2.jpg


    Ik zou ook graag een Subaru WRX willen, maar om daarvoor mijn hele maandloon aan de kant te schuiven, omdat zo'n auto tering veel kost per maand alleen al aan benzine? Nah fam.
    Auto fan of niet, het is meer waar je je geld aan wil spenderen. Je kunt het dan beter auto als hobby hebben noemen. Ik ben fan van auto's, maar het is niet mijn hobby om gare onbetrouwbare merken te kopen, omdat ze er vet uit zien of w/e.
     
    Audi's zijn echt de grootste poep auto's onder de Duitse merken. Meest baggere motor ever. Lekker centjes uitgeven aan een stuk blik dat om de haverklap een garage nodig heeft. In welk jaar leven we, 1998?

    Gebaseerd op ervaring.



    Definieer auto fan.
    0510019_2.jpg


    Ik zou ook graag een Subaru WRX willen, maar om daarvoor mijn hele maandloon aan de kant te schuiven, omdat zo'n auto tering veel kost per maand alleen al aan benzine? Nah fam.
    Auto fan of niet, het is meer waar je je geld aan wil spenderen. Je kunt het dan beter auto als hobby hebben noemen. Ik ben fan van auto's, maar het is niet mijn hobby om gare onbetrouwbare merken te kopen, omdat ze er vet uit zien of w/e.


    Als je puur financieel gaat kijken koop je voor €500 een gebakje met 1 jaar APK die 1-20 doet, die til je elk jaar door de APK heen als dat minder dan €300 is en zodra het meer kost doe je hem weg.

    De afweging moet je zelf maken.
    Je gaat ook niet in een tent leven om een Aventador te kunnen rijden.
     
    Man die ik coach had zenuwpijn die uitschoot naar zijn trap en daardoor kon die niet meer fatsoenlijk benchen. Tip gegeven eens zonder wrist wraps te benchen en daardoor bencht die beter en met minder pijn. Mogelijk dat die wrist wraps zijn pols in een foute positie hebben gehouden waardoor de zenuwpijn is ontstaat/verergerd. Blijft leuk om zulke puzzles op te lossen als coach zijnde en het maakt mijn dag weer goed.
     
    Man die ik coach had zenuwpijn die uitschoot naar zijn trap en daardoor kon die niet meer fatsoenlijk benchen. Tip gegeven eens zonder wrist wraps te benchen en daardoor bencht die beter en met minder pijn. Mogelijk dat die wrist wraps zijn pols in een foute positie hebben gehouden waardoor de zenuwpijn is ontstaat/verergerd. Blijft leuk om zulke puzzles op te lossen als coach zijnde en het maakt mijn dag weer goed.
    Jij coacht iemand? :roflol:
     
    Mijn squat rack is out for delivery :o o :o

    hype-overload-gif-2.gif
     
    Ja. Het lengte verschil verklaart dat je hier al +6 jaar lid bent en al je tijd verprutst hebt met rellen ipv met trainen :trollface:
    Moet je eens indenken dat ik al 9,5 jaar een sportschoolabo heb:eek: Over tijd verneuken gesproken.:roflol:

    Wel 183cm tho, dat compenseert veel.

    1584956174123.png
     
    Back
    Naar boven